کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت اطلاعات:

مدیران دو تابعیتی در پست های حساس نیستند

1 مرداد 1397 ساعت 0:33


روابط عمومی وزارت اطلاعات به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص مدیران دو تابعیتی پاسخ داد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات یکبار دیگر فعالیت مدیران دوتابعیتی را در پست‌های حساس و مدیریتی کشور را رد کرد.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:‌
علیرغم اعلام چندین باره وزارت اطلاعات درخصوص جلوگیری از فعالیت مدیران با تابعیت مضاعف و انعکاس گسترده آن در رسانه های مکتوب و تصویری، متأسفانه هنوز این مسئله برای برخی افراد حل نشده و اخیراً یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفته است: "۲۱۰ دو تابعیتی شناسایی شده؛ هنوز در دولت مشغول فعالیت هستند".
وزارت اطلاعات ضمن تقدیر از حساسیت پسندیده نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اهتمام آنان به مسئله افراد دارای تابعیت مضاعف اعلام می دارد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جای احساسات، برپایه اطلاعات است و برهمین اساس نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می‌کند.
وزارت اطلاعات از منتقدان این موضوع میخواهد تا مستندات خود را که مغایر گزارشات متقن وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس است، اعلام کنند.
همچنین از این نماینده محترم مجلس که جزو غائبین جلسه اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات بوده است نیز می خواهد تا مستندات خود را ارائه کند.
شایان ذکر است وزارت اطلاعات با الهام از دستورات و تأکیدات امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری به صورت مستقل عمل می کند و فارغ از بازی‌های سیاسی؛ دچار هیجانات و تسویه حساب‌های جناحی نمی‌شود اصرار برخی افراد بر اعلام و انتشار اطلاعات غیر واقعی و ایجاد شبهه در افکار عمومی را با دقت مورد توجه و رصد اطلاعاتی قرار خواهد داد. پیشتر سید سین نقوی‌حسینی گفته بود که وزارت اطلاعات در گزارشش اسامی ۲۱۰ نفری را ذکر کرده که برخی برای اخذ منصب و برخی برای ارتقای شغلی به این دستگاه معرفی شده‌اند تا استعلام امنیتی این افراد را تایید کند. پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات


کد مطلب: 105295

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/105295/مدیران-دو-تابعیتی-پست-های-حساس-نیستند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir