میزان آمادگی برای مدیریت بحران در کشور...
به اندازه کافی وجود دارد.
پیشرفت داشته اما با مطلوب فاصله دارد.
در حد صفر است و عقب گرد هم داشته است.
 
داخلی سیاست خبر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
 
 
هر جا سخن از اعتماد است نام غضنفر می درخشد
برادر غضنفر فولادی- رییس کمیسیون عالی سوانح شرکت راه‌آهن – در راستای شفاف سازی و جمله معروف "دانستن حق مردم است"...

برادر غضنفر فولادی- رییس کمیسیون عالی سوانح شرکت راه‌آهن – در راستای شفاف سازی و جمله معروف "دانستن حق مردم است" در مصاحبه ای به حادثه تلخ قطار زاهدان پرداخته و گفته: برخی افراد ناشناس حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ پیچ و پابند ریل را در طول حدود ۵۰ تا ۶۰ متر باز و نقطه خطر ایجاد کردند و همین مسئله باعث خارج شدن قطار از ریل و بروز آن سانحه دردناک شده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که ریل به وسیله پیچ و پابند به تراورس متصل می‌شوند و اگر این پیچ‌ها باز شوند به راحتی با یک دیلم می‌توان ریل را از خط پایین انداخت و اگر پیچ و پابند‌های ریل به هر علت و توسط هرکسی باز شود، محل خطر ایجاد شده و نهایتا منجر به بروز این سانحه می‌شود.
در اینکه افشاگری و شفاف سازی چیز خوبی است جای حرف و حدیثی نیست اما نکته مهمتر این است که ما همیشه مارادونا را رها کرده ایم و به غضنفر چسبیده ایم.
البته قدیم ها رسم بود که حوادث جاده ای را می انداختیم گردن رانندگان اسکانیا و تکلیف سوانح هوایی هم که مشخص بود. گردن باریک تر از گردن خلبان توپولوف که نداریم. داریم؟ از غضنفر عزیز هم انتظار داشتیم رعایت مصلحت بفرمایند و تقصیرها را گردن سوزنبانی،لوکوموتیورانی، خدمه رستوران قطاری، چیزی بیاندازند تا امنیت ملی به خطر نیفتد.
شعار هفته: گل بود به سبزه نیز آراسته شد
پیام احتمالی مدیرعامل راه آهن: با این همه خرابکاری باز شبکه حمل و نقل ریلی ایران ایمن ترین شبکه در جهان است.
پیام پینوکیو: روی دست ما بلند شدی آقای مدیرعامل!
پیام رامبد جوان: بخند خندوانه ...آی بخند خنده داره
پیام بهداشتی: لطفا در هنگام مصاحبه به یک ساعت بعد هم فکر کنید.
پیام عمه رهبر کره شمالی: غضنفر دوست داریم.

کد مطلب: 111028
 
Share/Save/Bookmark