روز گذشته نخستین گالری اختصاصی دکوراسیون نفیس ۲۰۱۶ که به مدت ۴ روز در کاخ نیاوران برپا شده بود با تقدیر از مشتریان سالانه برندهای لوکس به کار خودپایان داد.
هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بستر سازی برای بازاریابی و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان محصولات نفیس دکوراسیون بوده و متولیان آن کوشیدند تا این رویداد گام مهمی در جهت برقراری ارتباط تجاری موثر به منظور رشد و توسعه تولید داخلی و نمایان شدن پتانسیلهای داخل کشوردر حوزه محصولات لوکس باشد.
فرزین قدیمی مدیرعامل گروه بینالمللی بارمان رودین با اشاره به اهداف پیشروی برگزاری این نمایشگاه گفت: در کنار بسترسازی برای بازاریابی و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان تولیدکنندگان داخلی؛ اهدافی همچون حمایت از تولید داخل و آشکارکردن توان این بخش از اقتصاد در تولید محصولات لوکس مورد نظر متولیان این نمایشگاه بوده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه " نخستین گالری اختصاصی دکوراسیون نفیس در سال ۲۰۱۶ به شمار میرود افزود: محصولات لوکس (لاکچری) عموما به جهت منحصر بودن محیطی برای معرفی ندارند و همین سبب شده تا این محصولات علیرغم گردش مالی مناسب و مزیتهایی که دارند کمتر دیده شوند.
مدیرعامل گروه بینالمللی بارمان رودین تصریح کرد: هویت بخشی به حوزه رقابتی محصولات دکوراسیون نفیس ازدیگر اهداف اصلی پیش روی ماست و در تلاش هستیم تا با این اقدام فرصت مناسبی در زمینه بازاریابی و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیعکنندگان ایجاد کنیم.
قدیمی با تاکید بر این که این نوع نمایشگاه میتواند منجر به ایجاد ارتباط تجاری موثر وچند جانبه میان جامعه هدف و ارایه دهندگان خدمات لوکس باشد تصریح کرد: این نمایشگاه در بخشهای مختلفی همچون بخش برندینگ کمپانی، معرفی محصولات خاص و لوکس و همچنین مراسم تقدیر از مشتریان سالانه برندهای لوکس برگزار شد.
وی افزود: در صدد هستیم تا در آینده نزدیک رویداد دیگری از این دست در حوزه فرش و دستبافتهای نفیس و لوکس را در آذر و یا دیماه سالجاری برگزار کنیم تا زمینه مناسبی برای نمایش هنر ایرانیان در حوزه تولید فرش را به عرصه نمایش جهانی بگذاریم.
قدیمی تصریح کرد: درصدد هستیم تا در دوره دوم دکوراسیون نفیس از سال آینده با ایجاد حوزه رقابتی؛ تندیس و نشان لاکچری (رویداد نفیس) به مشارکتکنندگان برتر اعطا شود.
به گفته مدیرعامل گروه بینالمللی بارمان رودین این قبیل رویدادها علاوه بر بالا بردن درجه کیفی محصولات داخلی میتواند زمینه مناسبی برای آشکار کردن برندهای لوکس ایرانی در سطح جهانی باشد.
وی درخصوص جایگاه ایران در حوزه محصولات لوکس خاطرنشان کرد: بازشدن درهای در حوزه تجارت نکته اصلی و کلیدی است چرا میتواند منجر به شناسایی بهتر برندها و محصولات نفیس تولید داخل شود بنابراین با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در کشور میتوان به توانمندسازی تولید داخل در این حوزه و بومیسازی برخی تکنولوژیها موجود در دنیا اقدام کرد.