يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : 107836
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

«فشار ایمیلی» و «توئیتری» نمی‌تواند به تنهایی موثر باشد

«فشار ایمیلی» و «توئیتری» نمی‌تواند به تنهایی موثر باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به برخی دوستان گفت هم چنانکه در سیاست خارجی، «فشار ایمیلی» و «توئیتری» نمی‌تواند به تنهایی موثر واقع شود، در داخل هم کار فرهنگی و تبیینی موثر با «فشار پیامکی» شکل نمی‌گیرد.
سعید جلیلی در سفر یک‌روزه خود به سبزوار با تشکل‌ها و فعالان فرهنگی - جهادی شهرستان سبزوار دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این نشست گفت: امروز باید سرلوحه کارهای جریان انقلابی آن باشد که از خود بپرسد در حال حاضر مصلحت انقلاب اسلامی چه اولویتی را اقتضا می‌کند و آیا فعالیت‌های ما با آن منطبق است؟
وی خاطر نشان کرد: باید مراقب بود که در کشف اولویت‌ها و طرح دغدغه‌ها به مباحث انتزاعی اکتفاء نکنیم؛ سمینارها، همایش‌ها و اردوهای فرهنگی اگر منتهی به یک عملیات تمیز فرهنگی در چهارچوب اخلاق و قانون نشود، بهره کافی نخواهد داشت.
عضو شورای راهبردی سیاست خارجی کشور درباره برخی موضوعات و دغدغه‌های نیروهای انقلابی گفت: زمانیکه امیرمومنان(ع) حکمیت را پذیرفتند، مالک اشتر با اینکه پشت خیمه معاویه بود، به دستور حضرت برگشت اما فرق مالک‌ها با اشعث‌ها در این بود که مالک تمام تلاشش را کرد تا باور عمومی جامعه به لزوم پذیرش حکمیت نرسد و امثال اشعث با اینکه از مسئولین جبهه حضرت امیر(ع) بود، سعی کرد تا حکمیت شکل بگیرد.
جلیلی افزود: کار گفتمانی یعنی تلاش برای تاثیرگذاری بر باور عمومی جامعه؛ در بسیاری از بزنگاه‌ها باور عمومی جامعه است که نتیجه را رقم می‌زند. اگر امروز جریان انقلابی نگرانی و دغدغه یک موضوع را دارد، ابتدا باید از خود بپرسد که برای رساندن باور عمومی جامعه خود به واقعیت‌ها و حقایق به اندازه کافی تلاش کرده است یا نه؟! وی یادآور شد: یک زمانی این باور به جامعه القا شد که کلید حل مشکلات اقتصادی مذاکره با کدخداست و وقتی مذاکره به نتایج امروز خود رسید، می‌گویند هدف مذاکره اقتصادی نبود یا می‌گویند برجام تصمیم نظام بود. فارس

https://siasatrooz.ir/vdcc1mqse2bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی