کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامیان اسرائیل مداخله نکنند

14 مرداد 1403 ساعت 19:10


پس از ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران که از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد، کشورهای حامی رژیم موقت اسرائیل با دستپاچگی هر چه تمامتر وارد میدان شده و تلاش کردند با نانم جلوگیری از افزایش تنش‌ها در منطقه و احتمال شکل گییری یک جنگ فراگیر و گسترده جلوگیری کنند.
این کشورها و رژیم‌ها که حامیان اصلی اسرائیل هستند با این اسم رمز جلوگیری از افزایش تنش به ایران توصیه می‌کنند از پاسخ دادن به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که در خاک ایران و علیه مهمان آن انجام شده منصرف شود.
حتی در اخبار و گزارش‌های غیر رسمی گفته شده که در ازای صرف نظر ایران از حق انتقام و خونخواهی شهید هنیه،‌ امتیازاتی هم به ایران داده خواهد شد و حتی گفته شده 10 جاسوس اسرائیلی تحویل جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و دیگر طتمیع‌ها که قطعاً مقامات و مردم ایران فریب این بازی‌ها را نخواهند خورد.
البته طبیعی به نظر می رسد که حامیان رژیم صهیونیستی با خواهش و تمنا و فرستادن نمایندگانی از دیگر کشورها و تماس تلفنی برخی وزرای خارجه و مقامات با مسئولان جمهوری اسلامی ایران خواهان آن باشند که ایران پاسخ شرارت و ترور رژیم موقت و جعلی اسرائیل را ندهد.
شرایط برای اسرائیل بسیار بغرنج، پیچیده و سرنوشت ساز شده است. اقدام به ترور آن هم در خاک جمهوری اسلامی ایران را می‌توان یک جنون آنی دانست در غیر این صورت نمی‌توان انتظار داشت که از سوی یک دولت هر چند جعلی تا این اندازه بی‌کفایتی و رفتار غیر عقلانی و غیر منطقی سر بزند و پس از آن هم دچار فشارهای شدید روانی و اضطراب بسیار بالا شود که قرار است ایران پاسخ بدهد.
ترس و وحشت از زمانی که ترور انجام شد و مهمان عزیز ایران به شهادت رسید در جان و روح صهیونیست‌ها آغاز شد و هر روز بر این وحشت و اضطراب افزوده می‌شود.
این که پاسخ ایران چگونه خواهد بود و چه زمانی و در چه ابعادی عملیات انتقام و خونخواهی انجام خواهد شد یک کابوس بزرگ برای رژیم صهیونیستی شده است.
با رفت و آمدهای دیپلماتیک نمی‌توان ایران را از تصمیم خود منصرف کرد. تروریست، متجاوز و جنایتکار غاصب باید تنبیه شود، جامعه جهانی اگر توان و جسارت چنین کاری را ندارد، جمهوری اسلامی چنین شهامت و شجاعت را در خود می‌بیند و بدون هیچ اغماضی و بودن پذیرفتن توصیه انتقام را خواهد گرفت.
نکته‌ای که حامیان رژیم صهیونیستی باید به آن توجه داشته باشند این است که پس از انجام عملیات خونخواهی شهید اسماعیل هنیه از سوی ایران، دست از پا خطا نکنند و علیه ایران اقدام نظامی انجام ندهند که قطعاً به زیان آنها تمام خواهد شد.
این ماجرای مربوط به دو طرف است، یک طرف آن ایران اسلامی با پیشینه‌ای تاریخی، فرهنگی و اکنون با وجود نیروهای مسلح بسیار مقتدر و توانمند که قادر است به همه تهدیدات پاسخ دهد و در طرف مقابل رژیمی جعلی و موقتی که یک غطلی انجام اده و دست از پا خطا کرده و باید تنبیه شود. آیا زمانی که رژیم صهیونیستی قصد انجام عملیات تروریستی علیه شهید هنیه در ایران را داشت، مقامات آمریکا و انگلیس به نتانیاهو توصیه کردند که دست به این کار نزند؟ که اکنون از ایران اسلامی می‌خواهند برای کاهش تنش‌ها از حق انتقام بگذرد؟!
چه تضمینی وجود دارد و حامیان اسرائیل چه ضمانتی می‌دهند که دیگر از این غلط‌ها از سوی اسرائیل سر نزند؟ هر چند نمی‌توان به وعده‌ها آنها اعتماد کرد و توبه گرگ را پذیرفت.
ایران اسلامی تصمیم به انتقام و خونخواهی را گرفته است، بهترین کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که در این قضیه مداخله نکند و تنها تماشاگر باشد چرا که در صورت مداخله همان اتفاقی خواهد افتاد که آنها از وقوع آن نگران هستند.
پس اگر بابت آن نگران هستید و  بیم دارید که با گسترش درگیری و جنگ منافع شما و حاکمیتتان به خطر ‌افتد، به این موضوع ورود نکنید و کار را به ایران بسپارید.
 
محمد صفری


کد مطلب: 130289

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/editorial/130289/حامیان-اسرائیل-مداخله-نکنند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir