کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اربعین زمینه‌ساز ظهور

4 شهريور 1403 ساعت 20:36


لشکر حسینی، در روز اربعین برای دشمنان رجز خوانی کرد، این لشکر 20 میلیونی که میلیون‌ها سرباز دیگر ذخیره دارد، دشمنان را به هراس می‌اندازد و این هراس و وحشت در نوع رفتار و برخوردهای آنها در تصمیم گیری‌ها به خوبی دیده می‌شود.
میلیون‌ها تن از مردم که از عراق، ایران و ده‌ها کشور دیگر خود را به کربلای معلی رساندند تا اربعین حسینی را برپا کنند، اینبار با پرچم‌ فلسطین و چفیه که نمادی از مقاومت مردم فلسطین است همراه داشتند و در این راهپیمایی بی‌نظیر فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواهان نبرد نهایی با این رژیم جنایتکار شدند.
حاضران در پیاده روی اربعین که در یک رزمایش فرهنگی نظامی شرکت کرده‌اند، خود را برای روز نهایی آماده می‌کنند و می‌دانند که برای سربازی فرمانده آخرالزمان باید آماده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین و در مراسمی که در حسینیه امام خمینی با حضور دانشجویان و جوانان برگزار شد گفتند؛«جنگ و مبارزه همیشه ادامه دارد؛ در زمان نیزه و شمشیر یک جور است، در زمان اتم و فضای مجازی و هوش مصنوعی جور دیگر. کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است.»
کارزار و نبرد میان حق و باطل که به جبهه حسینی و یزیدی تعریف می‌شود، قرن‌ها است ادامه دارد و با توجه به این که در دوره کنونی جبهه یزیدیان را صهیونیست‌ها و حامیان آن تشکیل داده‌اند، هوشیاری، تولید قدرت برای مقابله با جبهه باطل، همبستگی و وحدت میان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان الزامی است، چرا که جبهه باطل منسجم است و سعی دارد تا وحدت خود را بیشتر کند و تفرقه را در جبهه حسینیان بیندازد.
علاوه بر این، آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند، نوع نبرد و کارزار در هر دوره‌ای تفاوت دارد؛ پیشرفت‌هایی که صورت گرفته کارزار میان حق و باطل و جبهه حسینی و یزیدی را نیز با تغییر و تحولاتی همراه کرده است. هم کارزار و نبرد نظامی در جریان است هم کارزار فرهنگی، تکنولوژی و سازه‌های جدید در عرصه‌های گوناگون که شرایط نبرد را تعیین می‌کند.
حزب الله لبنان هم اکنون اسرائیل جعلی و موقتی را عاصی کرده است، نیروی قدرتمند حزب الله چندی پیش با نمایش پایگاه و تونل‌های زیرزمینی موشکی خود،‌ لرزه بر اندام رژیم اسرائیل انداخت و با حملات موشکی و راکتی به مواضع صهیونیست‌ها خواب را از چشمان ساکنان اشغالگر گرفته است.
عملیات حزب الله، مرحله‌ای از انتقام خون شهیدان بیگناه غزه است.
اسرائیل از درون از هم پاشیده و با تنفس مصنوعی به حیات ذلالت بار خود ادامه می‌دهد.
کافی است این تنفس مصنوعی از سوی آمریکا و دیگر حامیانش قطع شود، آنگاه یک دنیا از شر این رژیم خلاص خواهد شد.
حتی اگر حمایت‌های آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، شمارش معکوس برای نابودی این رژیم فرا رسیده و جبهه مقاومت از لبنان، تا عراق و سوریه و یمن و ایران و دیگر کشورها عزم نابودی آن را دارند و این همان نبرد پایان ناپذیر میان جبهه حسینی با جبهه یزیدی است که با نابودی اسرائیل باز هم ادامه خواهد داشت.
پیاده روی اربعین رزمایش و تمرین برای ظهور است، عصر ظهور زمانی است که فرمانده کل، مهدی موعود (عج) به اذن الله ظهور کنند و قیام آخرالزمانی را رقم بزنند، آنگاه هیچ راه گریزی برای جبهه یزیدیان وجود نخواهد داشت و همگی طعم تیغ عدالت ایشان را خواهند چشید. و چه روز زیبایی خواهد بود زمانی که زمین از وجود یزیدیان زمان، ظالمان و جابران، جنایتکاران و فاسدان از لوس وجود آنها خالی خواهد شد.
آن روز خواهد رسید و نشانه‌های چنین قیام بزرگی که وعده الهی است نزدیک است. «وَمَن يَتَوَلَّ ٱللَّهَ وَرَسُولَهُۥ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ فَإِنَّ حِزبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلغَالِبُونَ»  
«و كسى كه ولايت خدا و پيامبرش و مؤمنان را بپذيرد، پس [اينان حزب خدايند] به تحقيق تنها حزبِ خدا پيروزمندانند.»


محمد صفری


کد مطلب: 130516

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/editorial/130516/اربعین-زمینه-ساز-ظهور

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir