کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار سرلشکرسلامی؛

اسرائیل منتظر پاسخ باشد

17 خرداد 1403 ساعت 2:41


پس از حمله تروریستی به سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از نیروهای مستشاری سپاه پاسداران، واکنش ایران پس از یک هفته به اقدام اسرائیل عملیاتی شد.
در عملیات وعده صادق صدها موشک بالستیک و پهپاد به سوی اسرائیل پرتاب شد و با وجودی که سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی عمل کرد و ارتش چندین کشور از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به کمک اسرائیل آمدند باز هم ده‌ها فروند از موشک‌های ایران به اهداف برخورد کرد تا جایی که فرماندهان ارتش آمریکا و اسرائیل جملات ایران را ویرانگر توصیف کردند.
شهید مدافع حرم سعید آبیار سیزدهم خردادماه امسال در سوریه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید و فرمانده کل سپاه اسرائیل را تهدید کرد، تهدید به انتقام.
فرمانده کل سپاه در بیانیه‌ای نوشت: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته‌شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت مدافع سرافراز حرم شهید قدس «سعید آبیار» که در مأموریتی مستشاری در سوریه و در حمله جنایتکاران رژیم صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد، بیانیه‌ای صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیموَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران۱۶۹)شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید قدس "سعید آبیار" که در ماموریتی مستشاری در سوریه و در حمله جنایتکاران رژیم صهیونیستی به حومه حلب به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان البرز و شهر ری تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه آن پاسدار مومن و افسر پاکباخته در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین و یاری بخشی به مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین قهرمان در رویارویی با اشغالگران قدس شریف برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود. جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.از درگاه خداوند متعال، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و همرزمان ارجمند وی سلامتی، صبر، شکیبایی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.
پیکر شهید سعید آبیار امروز پنجشنبه 17 خردادماه از ساعت 08:30 از میدان شهدا به سمت امامزاده حسن(ع) تشییع و پس از اقامه نماز به شهرری منتقل و در جوار حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) خاکسپاری می‌شود.


کد مطلب: 129717

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/129717/اسرائیل-منتظر-پاسخ-باشد

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir