کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موکب «نوجوانان آرمان» پای کار جشن غدیر

28 خرداد 1403 ساعت 17:23


موکب «نوجوانان آرمان» امسال با خادمی نوجوانان و حضور فعال آنان در مهمونی کیلومتری غدیر برپا می‌شود.
در آستانه عید غدیر خم و برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران موکب‌های مردمی از مدت‌ها قبل خود را برای برگزاری هرچه بهتر این جشن و خدمت رسانی به مردم آماده می‌کنند. بسیاری از این موکب‌ها سال‌های گذشته نیز در جشن عید غدیر حضور فعال داشتند و با کسب تجربه در میزبانی، امسال هم با پخت غذا، توزیع خوراکی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان، اهدای هدایا و اسباب بازی به کودکان و نوجوانان در این جشن بزرگ حاضر می‌شوند.
اتفاق ویژه امسال برگزاری پویشی ویژه حضور و خادمی نوجوانان در موکب‌ها و شهربازی تعبیه شده در این جشن میلیونی است. از این رو بسیاری از موکب‌ها شرایطی فراهم کرده‌اند تا نوجوانان و کودکان در کنار استفاده از فضای جشن، بتوانند در کمک و همراهی با موکب داران سهمی داشته باشند.
آرام مهدی پور از خادمین موکب «نوجوانان آرمان» با اشاره به حضور این موکب در سومین سال برگزاری مهمونی کیلومتری غدیر اظهار داشت: موکب ما شامل یک تیم حرفه‌ای از موکب داران جوان و نوجوان هستند که از طرف فرهنگسرای عطار در این رویداد شرکت کردیم.
وی افزود: در سال‌های گذشته پذیرایی به صورت وعده‌های عصرانه و شام داشتیم و از ویژگی خاص موکب این بود که جوان و نوجوانان در کارها پیشرو بودند که نشان می‌داد مهر حضرت علی (ع) و اولاد علی (ع) چنان در دل این نوجوان‌ها ریشه دوانده که خودشان پیش قدم انجام کارها می‌شوند. بارها اتفاق افتاده که مردم روزها قبل از شروع جشن و برپایی موکب به ما مراجعه و اعلام آمادگی کردند تا خادم شوند. مهر و علاقه مردم برای همکاری در کارهای موکب در طول ۲ سال گذشته قابل تحسین است.مهدی پور تصریح کرد: امسال هم موکب پذیرایی همچون سال گذشته برپا می‌شود و محل استقرار در تقاطع سبلان دماوند است. پیش بینی می‌کنیم امسال نیز استقبال مردم همچون سال گذشته که از دقایق ابتدایی و به صورت خانوادگی در جشن حضور داشتند چشمگیر باشد. برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی از برنامه‌های موکب امسال خواهد بود. تلاش داریم امسال نیز در کنار مردم این اجتماع بزرگ شیعیان و محبین اهل بیت (ع) را به بهترین وجه برگزار کنیم.


کد مطلب: 129827

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/129827/موکب-نوجوانان-آرمان-پای-کار-جشن-غدیر

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir