کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام  برنامه‌های «ایام محرم ۱۴۴۵» در فرهنگسرای رسانه

20 تير 1403 ساعت 13:26


فرهنگسرای رسانه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه های ویژه ای را  برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، فرهنگسرای رسانه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه های ویژه ای را برگزار می‌کند.

این ویژه برنامه‌ها که با عنوان «راه نشانم بده» با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و رساندن پیام آن به نسل‌های بعد، احیای ارزش‌های اسلامی و بصیرت افزایی از 16 تیر تا ۲6 تیر (دهه اول محرم ۱۴۴۵) اجرا می‌شود که شامل بخش‌های گوناگونی همچون، مناجات حسینی (قرائت زیارت پرفیض عاشورا، سخنرانی، مرثیه سرایی و ایستگاه صلواتی با پذیرایی از عزاداران حسینی هر روز از ساعت 19تا 22، در فضای باز این فرهنگسرا انجام می‌شود.

همچنین نشست های نوجوانان رستا  و حلقه های ایران آینده با موضوع " تو کجای قصه عاشورایی" و تولیدات محصولات مجازی در قالب های مختلف و تولید محصول ویژه ای با عنوان  " کلام حسین " که برگرفته شده از سخنان امام حسین ( ع) در روز عاشورا میباشد برای نشر در شبکه های اجتماعی و استفاده مخاطبین از دیگر برنامه های این فرهنگ سرا در دهه اول ماه محرم می باشد.

بر همین اساس علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22888681 تماس حاصل کنند. فرهنگسرای رسانه در خیابان دکتر ناطق نوری ،میدان قبا واقع شده است.


کد مطلب: 130048

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130048/اعلام-برنامه-های-ایام-محرم-۱۴۴۵-فرهنگسرای-رسانه

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir