کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب نزاجا:

هیچ راهی غیر از پناه بردن به قرآن کریم نداریم

23 تير 1403 ساعت 13:10

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد.


در این دوره از مسابقات تعداد۱۲۳نفر از منتخبین مسابقات قرآن کریم یگان‌های نزاجا در مقاطع همسران به تعداد 52 نفر، فرزندان دختر به تعداد۳۶نفر و فرزندان پسر به تعداد۳۵ نفر و در رشته های حفظ، قرائت،تفسیر و مفاهیم به رقابت با یگدیگر پرداختند.
حجةالاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب نزاجا ضمن اشاره به اهمیت قرآن در تعالی بخشی به زندگی انسان‌ها گفت: اگر بخواهیم امروز، در فراز و فرود زندگی خودمان و فرزندانمان عاقبت بخیر شویم هیچ راهی غیر از پناه بردن به قرآن کریم نداریم.
در ادامه امیر سرتیپ دوم حسینی معاون هماهنگ کننده فرمانذهی قرارگاه منطقه غرب نزاجا ضمن اشاره به شرایط مطلوب برگزاری این دوره از مسابقات افزود:الحمدالله شرایط خوبی بر این دوره از مسابقات قرآنی حاکم بود و داوران محترم سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، توانستند به افزایش سطح کمی وکیفی این مسابقات بیافزایند.
سرتیپ دوم حسینی امروز با توجه به هجمه های فراوان در بستر فضای مجازی ، پناه بردن خانواده‌ها و فرزندان را به قرآن را مهمترین عامل بازدارنده در این عرصه، مهم دانست و گفت:انشالله ما بتوانیم در بستر این مسابقات اخلاق خانواده و فرزندانمان را قرآنی کنیم و بتوانیم از هجمه های فضای مجازی مصون نگاه داریم.
مرحله سراسری مسابقات قرآنی خانواده‌های پایوران نزاجا در مرداد ماه امسال و باحضور منتخبین مناطق نزاجا  برگزار می شود.


کد مطلب: 130069

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130069/هیچ-راهی-غیر-پناه-بردن-قرآن-کریم-نداریم

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir