کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی

پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران منصوب شد

7 مرداد 1403 ساعت 12:12

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسمی و بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی رأی ملت ایران به آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران منصوب کردند.


متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای دکتر مسعود پزشکیان از جانب رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
والحمدُاللهِ ربِ العالمینَ و صلی‌الله علی محمدٍ و آلِه ‌الطّاهرین سیّما بقیة‌اللهِ فی العالمین
سپاس پروردگار دانا و توانا را که بار دیگر ایران اسلامی را سرافراز و چهره‌ی ملت عظیم‌الشأن را درخشان ساخت؛ آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری به همّت مردم و مسئولان، در شرائطی دشوار، با آرامش و متانت به سرانجام رسید و شخصیت برگزیده‌ی ملت برای ادای مسئولیتی بزرگ آماده گشت.
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پس از دوره‌ی ناتمام مانده‌ی رئیس جمهور فقیدِ شهید، یکی از افتخارات ملت ایران، و نشانه‌ی استقرار نظام پایدار اسلامی، و حاکی از عقلانیت و متانت فضای سیاسی کشور است. نگاه به برخی پدیده‌های ناپسند در برخی از آزمون‌های مشابه در برخی از مناطق جهان، نشان دهنده‌ی برجستگی ایران و ایرانی است.
اکنون اینجانب با تشکر از همه‌ی کسانی که در خلق این افتخار نقش آفریده‌اند، به پیروی از ملت بزرگ، رأی آنان به شخصیت فرزانه، و صادق، و مردمی، و دانشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم. و با دعا و آرزوی صمیمانه برای موفقیت ایشان، یادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هر زمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیمِ اسلام و انقلاب برقرار باشد، ادامه خواهد داشت.
 والسلامُ علی عبادِاللهِ الصّالحین سیدعلی خامنه‌ای - ۷ مرداد ۱۴۰۳
 
 


کد مطلب: 130201

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130201/پزشکیان-به-عنوان-رئیس-جمهور-اسلامی-ایران-منصوب

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir