کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر سلامی:

صهیونیست‌ها با دریافت پاسخ محکم متوجه اشتباه‌شان می‌شوند

15 مرداد 1403 ساعت 20:23


فرمانده کل سپاه با اشاره به اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها اظهار کرد: آنها گودال‌هایی برای خود حفر کردند که خود را به‌ تدریج درون این گودال‌ها دفن خواهند کرد و وقتی پاسخ محکمی دریافت کنند، می‌فهمند در محاسبه اشتباه کرده‌اند و این بار هم این اشتباه را انجام داده‌اند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران دیروز در گرامیداشت روز خبرنگار که در دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید  «اسماعیل هنیه» گفت: امروز جهان غلبه حوادث بر راهبردهاست و این موضوع در حال گسترش و فراوانی است. امروز شاهد هستیم حوادثی رخ می‌دهد و قدرت‌ها مجبور به اتخاذ راهبردهایی برای مهار حوادث هستند. در جهانی به سر می‌بریم که حادثه‌ها آشوب‌آفرین است.
وی افزود: صدها شهید خبرنگار در یکی از مظلومانه‌ترین تهاجمات یک نظام استکباری علیه یک ملت مظلوم، نشان‌دهنده روح فداکاری، احساس عمیق و باورهای وسیع در میان جامعه خبرنگاری در تمام نقاط جهان است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اینکه گاهی می‌خوانید مقالاتی درباره تصرف قلب‌ها و اذهان منتشر می‌شود به این مفهوم است که ذهن‌ها و قلب‌ها که مرکز معرفت و شناخت و محاسبه‌گری انسان است مورد هدف قرار گرفته است‌.
وی با تأکید بر اینکه امروز همه در جهان و به‌ویژه کسانی که روش‌های‌شان با ارزش‌هایشان متفاوت است از هر روشی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، بیان کرد: بسیاری از دروغ‌ها و تهمت‌ها که به ملت‌ها و کشورها زده می‌شود از پیش‌فرض‌ها نشئت می‌گیرد و بین مفاهیم و مصادیق فاصله زیادی وجود دارد و هیچ خویشاوندی بین آن دو وجود ندارد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساخت ذهن مهم‌ترین عنصر قدرت یک جامعه است، گفت: تخریب شخصیت ذهنی یک جامعه خطرناک‌ترین تهدیدی است که یک جامعه با آن روبه‌رو است. ما در قلب نبردی زندگی می‌کنیم که در آن هر روز افکار و اندیشه‌ها شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد و رسالت خبرنگاری این است که قدرت تفکیک و تشخیص را در جامعه ایجاد کند.
سرلشکر سلامی مطرح کرد: نابینایی سیاسی و اجتماعی و کورشدگی فرهنگی از خطراتی است که جوامع را تهدید می‌کند. آگاهی به‌اندازه ایمان در یک جامعه ارزش دارد. جامعه کامل باایمان و با آگاهی کامل است که دارای فهم سیاسی و قدرت تشخیص بالاست. دارای جریاناتی است که قادر باشند حقیقت را نگارش کنند که این سخت‌ترین کار در دنیای امروز است‌.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ما در سوریه و شهادت شهید زاهدی، ما را به وعده صادق هدایت کرد که از استثنایی‌ترین و بی‌نظیرترین حوادث تاریخی بود. بعد از آن حوادث دیگری از جمله شهادت شهید هنیه روبرو شدیم و این نشان که جهان در اشغال و تسخیر حوادث است و از اتصال نقاط، می‌توان حوادث مجزا را با یک خط بهم ترکیب کرد و یک آگاهی و دید به جامعه داد که این همان کار خبرنگاران است.
سرلشکر سلامی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در گهواره ترور متولد شده است و هیچ‌کدام از عناصر تشکیل‌دهنده یک ملت را در اختیار ندارد. این رژیم گردابی از آتش را اطراف خود ایجاد کرده و فکر کرده می‌تواند با ترور دانشمندان هسته‌ای مانع دستیابی ملتی به انرژی هسته‌ای شود و یا با ترور یک رهبر انقلابی و مبارز و آزادی‌خواه که به دنبال احیای حق و بازپس گیری سرزمین‌های خود است را در سرزمین دیگری فکر می‌کنند با این اقدامات توفیقاتی برای بقای خود به دست می‌آورند.
وی افزود: اما این‌ها گودال‌هایی است که برای خود حفر کردند که خود را به‌تدریج درون این گودال‌ها دفن خواهند کرد و وقتی پاسخ محکمی دریافت کنند، می‌فهمند که در محاسبه اشتباه کرده‌اند و مدام در محاسبه اشتباه می‌کنند و این‌بار هم این اشتباه را انجام دادند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه خبرنگار دروغ‌پرداز نیست اما حقیقت‌بین است و باید بتواند میان دروغ و حقیقت جداسازی کند و به جامعه، شعور و آگاهی دقیق بدهد، گفت: خبرنگاران می‌توانند واقعیات را به‌گونه‌ای بازتاب دهند که قلب‌ها را مضطرب، ناامید و افسرده کنند. به کلماتی که کنار هم قرار می‌گیرند باید توجه کنید، به آهنگ کلام و نوع قضاوت خود فکر کنید چراکه هر خبر شما یک تغییر در جامعه ایجاد می‌کند.
سرلشکر سلامی افزود: خبرنگار به ما اراده راسخ می‌دهد و ثبات قدم ما را نشان می‌دهد و زوایای پنهان حقایق را به ما نشان می‌دهد. نبرد بین ما به‌عنوان اصحاب انقلاب با دشمنانی است که به دنبال حاکم کردن شیطان و به دنبال ساختن جهانی مملو از خفقان هستند و آن را آزاد نشان دهند. جهان دیکتاتوری بسازند اما آن را دمکراتیک نشان دهند.


کد مطلب: 130304

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130304/صهیونیست-ها-دریافت-پاسخ-محکم-متوجه-اشتباه-شان-می-شوند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir