کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بابک قادری:

یک اثر هنری خوب میتواند تأثیر بسزایی درجامعه داشته باشد

18 مرداد 1403 ساعت 14:30


بابک قادری کارگردان و بازیگر تأتر و سینما کشورمان فعالیت های هنری و سینمایی در جامعه را دارای تاثیرگذاری دانست به شرطی که آن اثر هنری دارای متن قوی ای باشد.
 
وی در گفتگویی با سیاست روز، ضمن اشاره به جدید ترین اثر خود در حوزه تئاتر با نام شالهنگ موضوعات اجتماعی بویژه ازدواج را یکی از مامترین مسائل این روزهای جامعه دانست و‌گفت یک هنرمند باید با خلق اثار هنری و سینمایی نسبت به مشکلات جامعه واکنش نشان دهد.
 وی اثر شالهنگ را که به کمک منوچهر هادی بر روی صحنه اجرا دارد دارای مضامین اجتماعی خاصه در حوزه ازدواج و طلاق دانست و گفت: امیدوار هستم با خلق این اثر با توجه به دغدغه خانواده ها و جامعه در خصوص ازدواج و طلاق کمکی به جامعه برای تشخیص بهتر در این حوزه کرده باشم.
 
قادری در ادمه پیرامون مدانع کار بر سر راه هنرهایی چون تئاتر در کشور گفت :چندمشکل بزرگ در حوزه تئاتر وجود داردکه مسئله مالی شاید مهمترین ان باشد.
به‌گفته وی برای گروههایی که در این حوزه فعالیت می کنند هیچ گونه حمایتی از هیچ نهادی صورت‌نمیگیرد.
 
 
این‌کارگردان جوان تئاتر کشور با دعوت از مسئولان کشور به داشتن نگاه پدرانه به این حوزه افزود: انتظار از مسوولان امر این است که حداقل به جوانانی که وارد این عرصه می شوند در چهارچوب و مقررات خاصی کمک کنند. این امر کمک می کند که هنرمندان جوان بخصوص برای فعالیت عمیق تر در این حوزه پایبند باشند و به شغل های دیگر رجوع نکنند.


کد مطلب: 130329

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130329/یک-اثر-هنری-خوب-میتواند-تأثیر-بسزایی-درجامعه-داشته-باشد

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir