کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات مقدماتی قرآن کریم در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد

24 مرداد 1403 ساعت 17:23

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم نهاجا در مقطع کارکنان پایور و دانشجویان در مسجد صاحب الزمان عج با حضور فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.


امیر سرتیپ ۲ خلبان محمدرضا مروی نام فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در مراسم افتتاحیه این مسابقات در جمع شرکت کنندگان این مسابقات گفت:
خدا را شاکریم در زمان و مکانی توفیق حیات داریم که بو و عطر قرآن‌خوانان، قرآن‌جویان و قرآن‌فهمان در این فضا و مکان هست و دانشگاه هوایی شهید ستاری نیز از این عنایت مستثنی نبوده است.
فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اضافه کرد:تمسک به قرآن، برج و باروی امنیت‌ساز و انسان‌ساز و دانشگاه تمدن‌سازی است که خوشبختانه با همت شما دانشجویان و همه بزرگان تربیتی دانشگاه‌ها به‌ نتیجه رسیده است.
وی به دانشجویان توصیه کرد اکنون که در ابتدای را مقدس خدمت در نیروی هوایی هستید رستگاری را  در قرآنی بودن و قرآنی ماندن است، زیرا قرآنی ماندن از قرآنی بودن سخت تر است .
وی در پایان تاکید کرد:تلاوت قرآن كريم، رشد و كمال معنوي فردي و اجتماعي را موجب مي شود، البته اين نكته كه فقط روخواني صرف باشد را نبايد مد نظر قرار داد بلكه بايد تدبر در آيات الهي محور قرار گيرد و تأمل در عمق مفاهيم قرآن را جدي گرفت، تا از آثار معنوي قرآن بهره مند شويم.


کد مطلب: 130402

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130402/مسابقات-مقدماتی-قرآن-کریم-دانشگاه-هوایی-شهید-ستاری-برگزار

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir