کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیر حیدری:

نیروی زمینی پرچم‌دار درفش قرآنی در میان نیروهای چهارگانه ارتش است

26 مرداد 1403 ساعت 16:05

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تسلیت اربعین حسینی گفت؛نیروی زمینی ارتش از طریق همکاری و هم‌اندیشی مستقیم و مداوم با عقیدتی‌سیاسی‌های خود، از هیچ تلاشی برای ترویج الگوها و معارف دینی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها جهت انس با احکام و آموزه‌های متعالی اسلامی دریغ نخواهد کرد.


امیر کیومرث حیدری که در مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل نزاجا در مرکز فرهنگی اقامتی نزاجا در خزر آباد مازندران برگزار شد افزود؛نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که حداکثر خانواده‌های مأنوس به قرآن کریم را در خود جای داده است و توانسته است پرچم‌دار درفش قرآنی در میان نیروهای چهارگانه ارتش باشد.
وی گفت؛این افتخار بزرگ و دستاورد ارزشمند جز از طریق همدلی و همراهی مجدانه خانواده‌های قرآنی، ولایی و مخلص نیروی زمینی ارتش به دست نیامده است و به همین سبب، نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که در تربیت فرزندان خداجو، متقی و قرآنی، پدر و مادر هر دو به یک اندازه سهم و مسئولیت دارند؛افزود؛ به همین دلیل پدران خانواده علاوه بر انجام وظایف خود در محیط خدمتی، باید به فراهم کردن شرایط مطلوب، هم برای فرزندان و هم برای مادران خانواده مبادرت ورزند، تا هم محبت و صمیمیت در میان اعضای خانواده جاری باشد و هم فضای خانواده‌ها، با همکاری و معاونت تمامی اعضا، به کانونی گرم جهت رشد و تربیت معنوی و الهی فرزندان بدل شود.
وی گفت؛نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که خود را میراث‌دار بیش از ۴۶ هزار شهید قرآنی و ولایت‌مداری بداند که در تمام هستی خویش را در راه اعتلای ارزش‌های الهی و حفظ استقلال، عزت، شرف و خاک ایران اسلامی نثار کردند.
امیر حیدری اظهار داشت؛ نیروی زمینی ارتش در راستای تحقق شعار «در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح»، در نظر دارد تا دوره‌ای یک‌ساله برای تربیت و تعلیم دینی و معرفتی دانش‌‎آموختگان خود تحت عنوان دوره‌ حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار نماید تا از این رهگذر، به انس و الفت توأمان و مداوم کارکنان خود با آموزه‌ها و انوار الهی، تداوم بخشد.
 
 


کد مطلب: 130416

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130416/نیروی-زمینی-پرچم-دار-درفش-قرآنی-میان-نیروهای-چهارگانه-ارتش

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir