دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : 130454
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا:

برای جامعه متعالی باید به ابعاد گسترده نماز بپردازیم

جلسه ستاد اقامه نماز اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، اعضای ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولین و کارکنان این اداره در مسجد النبی (ص)ستاد نهاجا برگزار شد.
برای جامعه متعالی باید به ابعاد گسترده نماز بپردازیم
در این جلسه که با محوریت بررسی و تبیین فعالیت‌های مرتبط با حوزه اقامه نماز در سطح نهاجا برگزار شد، حجت الاسلام قاضی با اشاره به اهمیت نماز بیان داشت: در آیات متعددی از قرآن کریم دو رکن عبادی اقیموالصلاة و ایتاء الزکوة کنار هم آمده‌اند، یعنی در حقیقت عالی‌ترین شکل ارتباط انسان با خداوند تبارک و تعالی نماز است و بعد از آن پرداخت مال برای رفع حاجات فقر است که تحت عنوان زکات از آن نام می‌بریم.
وی افزود؛اگر می‌خواهیم جامعه متعالی، نظام اداری سالم و سازمان متعالی و سالمی داشته باشیم لاجرم باید بر ابعاد گسترده اقامه نماز بپردازیم.
حجت الاسلام قاضی گفت؛برگزاری نماز در سطح یگان‌ها و شهرک‌های سازمانی ارتش، موجبات رشد فرهنگی و غنای معنوی این سازمان مقدس را فراهم می‌کند که با هیچ بخشنامه و دستورالعملی قابل دستیابی نیست.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تأکید بر اهمیت برپایی هفتگی جلسات اقامه نماز در سطح ستاد و یگان های تابعه بر پیگیری مصوبات آن به منظور اهمیت دادن به این فریضه الهی و تلاش در جهت پرشور برگزار شدن نمازهای جماعت در کلیه یگان‌های تابعه نهاجا تاکید کرد.
 
https://siasatrooz.ir/vdcen78zejh8xei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی