کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن 85 هزار نفری پویش «علی حب النبی(ص)» در پاکستان

اقبال «محفل» در لاهور

27 شهريور 1403 ساعت 15:24


برنامه قرآنی محفل در خارج از مرزهای ایران و در شهر لاهور پاکستان بیش از ۸۵ هزار نفر را برای حضور در محفل بزرگ قرآنی علی‌حب‌النبی(ص) گرد هم آورد.
در ادامه سلسله جشن‌های بزرگ برنامه محفل و در اولین رویداد بین‌المللی این برنامه در کشور پاکستان جمعیتی بیش از ۸۵ هزار نفر در جشن میلادالنبی که با حضور میزبانان برنامه محفل برگزار شد در میدان منار شهر لاهور گرد هم آمدند تا اینگونه میلاد باسعادت پیامبر مهربانی‌ها را جشن بگیرند.
حامد شاکرنژاد، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان و حاج احمد ابوالقاسمی به عنوان داوران برنامه محفل، در این مراسم حضور داشتند. همچنین محمدحسین عظیمی قاری قرآن و حدیث و ثنا ناظری حافظان نوجوان قرآن، به عنوان میهمانان ویژه این محفل قرآنی نیز از دیگر افرادی بودند که برای برگزاری محفل راهی پایتخت پاکستان شدند.
برگزاری این مراسم قرآنی با حضور گرم و گسترده پاکستانی‌ها بازتاب بسیار مناسبی در رسانه‌های پاکستان و منطقه داشته است و درخواستها برای برگزاری این برنامه را به شدت افزایش داده است.
گفتنی است اولین و بزرگترین جشن قرآنی محفل در حرم مطهر رضوی با حضور خانواده شهدا و اسرای غزه به عنوان میهمان ویژه این مراسم و با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دوستداران قرآن کریم در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی آغاز و سپس در امامزاده ناصر الحق شهر آمل برگزار شد و شب گذشته در کشور پاکستان برگزار شد و بعد از این قرار است در کشور لبنان و ۲۸ شهریورماه در در امامزاده صالح(ع) تهران برگزار شود. برنامه محفل در دل برگزاری این برنامه پویش بین المللی را نیز راه انداخته و مردم در این ئویش می گویند که به عشق نبی چه اقدامی برای آزادی قدس و مردم فلسطین انجام خواهند داد.
 


کد مطلب: 130697

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130697/اقبال-محفل-لاهور

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir