کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زلزله یک اشتباه بزرگ

آیا پزشکیان می‌ماند؟

31 خرداد 1403 ساعت 2:07


ظریف را آوردند تا کار انتحاری بکند و فضای انتخابات را دو قطبی و پرتنش سازد. این عملیات روانی سازمان یافته‌ای بود که البته در کل به نفع پزشکیان تمام نخواهد شد. اما فضای کشور را هم متشنج می‌کند.
کار عاقلانه این است که جریان انقلاب گرفتار این عملیات فریب نشود. ظریف انتخابات را وارد فازی کرد که دیگران را هم مجبور به واکنش‌های تند و افشای ناگفته‌هایی بکند که الان به مصلحت کشور نیست، شاید از این کار مقاصد دیگری هم وجود داشته باشد اما در اینجا با آن کاری ندارم.
اگر مناظرات به سمت تنش برود بازنده اصلی پزشکیان است، چون در برابر واکنش‌های یک مجموعه هماهنگ توان پاسخگویی نخواهد داشت و به نظر من پزشکیان، هم غافلگیر شد و هم فریب خورد.
اگر پزشکیان بخواهد بنابر ادعاهای خود و حفظ حیثیت سیاسی خود و ماندن در جمع «ذوب شدگان در رهبری» (اگر فقط یک شعار لحظه‌ای نبوده باشد) باقی بماند و بازی کثیفی را که از زبان ظریف و برنامه اتاق عملیات روانی اصلاحات ساخته شد و به نظرم او ناخواسته وارد آن شد، اصلاح نماید و اعتمادهای طرفدارانش را نابود نکند و همچنان در رقابت سالم و مردانه باقی بماند، نسبت خود را با این جهت گیری خطرناک روشن و مسیر طبیعی مبارزات را ادامه دهد باید خود و حیثیتش را بردارد و از این اردوگاه فریب و نیرنگ شیفته قدرت خارج شود و یا در همین مرحله برای حفظ آرامش کشور و مصالح ملی، خود را از گردونه رقابت ها کنار بکشد در غیر این صورت مدیون شهید خدمت که دوره او را ظریف، سه سال فلاکتبار تعبیر کرد خواهد بود و از او چهره‌ای مخدوش برای آینده کشور باقی خواهد ماند.
 
حمید صفری


کد مطلب: 129850

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/129850/آیا-پزشکیان-می-ماند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir