کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جماعتی مشکوک از اصلاح طلبان درصدد زمینگیرکردن پزشکیان هستند

22 تير 1403 ساعت 18:42


مسعود پزشکیان ۵ دوره نماینده مجلس بوده(۲۰سال)، و علاوه بر این سابقه وزارت بهداشت را هم در کارنامه خود دارد و بنظر می‌رسد که به خوبی با مشکلات رنگارنگ و مختلف کشور در همه زمینه‌ها، تاکید می‌کنم همه زمینه‌ها را می‌شناسد و به آنها وقوف کامل دارد.
آنچه که باعث شد این چند سطر را قلمی کنم اتفاقاتی است که طی هفته گذشته از زمان پیروزی پزشکیان رخ داده است.
هنوز پزشکیان تنفیذ حکمش صورت نگرفته و مراسم تحلیف قانونی‌اش هم در راه است، اما شاهد هستیم که رسانه‌های اصلاح طلب، گروه‌های مثلاً حامی پزشکیان، انجمن‌های صنفی و تخصصی، خلاصه همه افرادی که خود را محق در زمینه‌های گوناگون می‌دانند، سیل درخواست‌ها و مطالبات خود را به سمت رئیس جمهور نهم شلیک کرده‌اند و انتظار دارند تا پزشکیان در طرفه العینی همه مشکلات تلنبار شده را حل و فصل کند.
این اتفاقات درست در حالی صورت می‌گیرد که این جماعت همین وضعیت را برای آقای خاتمی در دولت‌های هفتم و هشتم ایجاد کردند.
دوستان آقای خاتمی وضع را به گونه‌ای بغرنج کردند و میزان مطالبات را به گونه‌ای طرح نمودند که ایشان در دانشگاه تهران گفت؛ «صدای دشمن را از اردوگاه خودی می‌شنوم!»
با رصد اوضاع یک هفته گذشته از پایان انتخابات باز هم شاهد تکرار همان وضعیت برای رئیس دولت چهاردهم هستیم، دولتی که هنوز مستقر نشده و رسمیت ندارد با انبوه بیشماری از مطالبات به حق و ناحق روبرو شده است.
جای تأسف دارد که بگوییم در حالی که رقبای پزشکیان در حال نظاره کردن دولت او خواهند بود، معلوم نیست چرا در بین برخی از دوستان پزشکیان شاهد رفتارهای نابخردانه‌ای هستیم؟
چرا عقلای اصلاح طلب و آن‌هایی که مترصد کمک کردن به رئیس جمهور منتخب هستند به این هواداران هشدار و انذار نمی‌دهند که الان وقت طرح چنین مطالباتی نیست. قطعاً شخص آقای پزشکیان و حلقه اول نزدیکان و مشاورانش از شرایط کشور درک درستی دارند و برنامه‌هایی هم طراحی کرده‌اند و لذا هجمه اینچنینی از مطالبات کمی مشکوک بنظر می‌رسد و برآنم که این جماعت تلاشی مضاعف دارند برای زمینگیر کردن پزشکیان. از ما گفتن بود!
 
فرهاد خادمی


کد مطلب: 130064

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/130064/جماعتی-مشکوک-اصلاح-طلبان-درصدد-زمینگیرکردن-پزشکیان-هستند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir