کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تا دیر نشده بزنید

26 مرداد 1403 ساعت 23:06


زمان زیادی از ترور شهید هنیه و به‌وجود آمدن شرایط سخت امنیتی و حیثیتی برای ایران گذشت، در مقابل پس از اعلام انتقام سخت همچنان صهیونیستها هیچ تغییری در نحوه تخریب و کشتار مردم در غزه نداده‌اند.
اگرچه دیپلماسی وسیعی برای دستیابی به یک آتش بس جامع به واسطه اوضاع به وجود آمده در منطقه و جهان و وحشت از آغاز جنگی غیر قابل کنترل و تعیین کننده شدت یافته است، اما در هر شرایطی عدم وارد سازی ضربه کاری و مؤثر بر صهیونیست‌ها هیچ تضمینی برای عدم تکرار عملیات مشابه در خاک ایران وجود نخواهد داشت.
بنابر این پیش از غلبه بازی‌های سیاسی بر حق قطعی انتقام تا دیر نشده بزنید اما کجا را؟
در وضعیت کنونی مهمترین هدف نابودی مجموعه تجهیزات و ادوات و نیروهای متمرکز بر عملیات غزه است . خطوط تماس در پادگان‌ها راه‌های مواصلاتی محل استقرار نیروها تجهیزات و پایگاه‌های پشتیبانی کننده در بمبارانهای هولناک صهیونیستها می‌تواند بهترین گزینه باشد برای وارد ساختن ضربات سختی که فشارهای نظامی در غزه را کاهش دهد.
این حمله در شب و روز می‌تواند با وسعتی انجام شود که تا مدتها توان تحرک و عملیات را از ارتش اسراییل در شمال و باریکه سلب کند و ارتش آسیب دیده از یک جنگ فرسایشی و تجربه نشده‌ای را که با اساس ساختاری آن در تضاد است دچار آسیب‌های گسترده تری سازد و می‌دانیم که مهمترین نقطه اتکای صهیونیستها ارتش آنهاست و سرعت بخشی به تخریب سازمانی ارتش منجر به تشدید بحران‌های درونی در حوزه های مختلف خواهد شد پس حقیقتا تا دیرتر نشده بزنید.
 
حمید صفری


کد مطلب: 130423

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/130423/دیر-نشده-بزنید

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir