کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرچمش برافراشته می‌ماند

27 مهر 1403 ساعت 18:56


فلسطین بار دیگر محور خبری جهانی شد و این بار نوبت یحیی سنوار ملقب به ابوابراهیم بود تا با خون خویش نام مقاومت و غزه را در جهان طنین انداز سازد. او که تمام دوران حیاتش را به مبارزه برای آزادی فلسطبن سپری کرده و سال‌ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم صهیونیستی را در کارنامه داشت، یک سال پیش توانست در کنار سایر مردان مقاومت طوفان الاقصی را رقم زند که ابعاد و حقارت‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی آن تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی بر پیشانی سران این رژیم باقی خواهد ماند.
یک سال است که مردمی همچون سنوار غزه را به میدان رسوایی و شکست همه جانبه رژیم صهیونیستی و دهها کشور غربی مبدل کرده اند. پس از شهادت ناجوانمردان هنیه توسط صهیونیست‌ها، سنوار در حالی مسئولیت جنبش حماس را عهده دار شد که همچنان در میدان نبرد در غزه باقی مانده و راه جهاد را ادامه داد. صهیونیست‌ها در حالی در ماه‌های گذشته با ادعای اینکه او در تونل‌ها و در کنار اسرای این رژیم پنهان شده است و اینکه تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خود را برای یافتن او به کار گرفته‌اند و حتی آواکس‌هی آمریکایی به دنبال مخفی گاه او هستند به دنبال جنگ روانی علیه شهید سنوار بودند.
آنها در حالی در بند توهمات خود علیه فرمانده مقاومت بودند که تصاویری دلیرانه و شجاعانه از سنوار بار دیگر نشان داد که مرد میدان در آخرین لحظه‌های عمرش نیز دست از رسوا کردن و شکست دادن دشمن بر نمی‌دارد و تسلیم شدن برای او معنا ندارد. سنوار چنانکه تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد در آخرین لحظه نیز دست از مقاومت بر نمی‌دارد و با تکه چوبی به مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد.
 شهادت سنوار هرچند که برگرفته از کار اطلاعاتی صهیونیست‌ها نبود و خود نشانگر شکست آنها در ادعای احیای دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است، اما چنانکه شهادت سید حسن نصرالله مقاومت حزب‌الله را وارد عرصه نوین مبارزه کرد سنوار نیز مقاومت فلسطین را با الگویی نوین آشنا می‌کند که نتیجه آن هزاران مبارزی خواهد بود که در نهایت آزادی فلسطین را رقم خواهند زد. شهادت سنوار نه به یک آتش بس به سود صهیونیست‌ها بلکه به کابوسی دائمی برای آنها مبدل خواهد شد و این وعده صادقی است که مردان مقاومت همواره به آن پایبند بوده‌اند.
 
قاسم غفوری


کد مطلب: 131045

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/131045/پرچمش-برافراشته-می-ماند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir