?>?> سیاست روز - مردم علاقه به ایران اسلامی را روز جمعه نشان دهند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر انقلاب:

مردم علاقه به ایران اسلامی را روز جمعه نشان دهند

13 تير 1403 ساعت 20:00


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است، فرمودند: این‌که تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تأکید کردند: این انتخابات بسیار مهم است و هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلاءها علاقمند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند. ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد در صد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ی آبروی نظام باشد.
رهبر انقلاب مشارکت مردم را پشتوانه و مایه‌ی سربلندی نظام خواندند و تأکید کردند: هر قدر مشارکت بهتر، صریح‌تر و روشن‌تر باشد نظام برای تحقق اهداف خود در داخل  و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد که  این مسئله فرصت بسیار بزرگی است.
ایشان ابراز امیدواری کردند: خداوند توفیق بهترین انتخاب را به مردم عنایت فرماید تا فرد منتخب بتواند اهداف نظام و ملت را محقق سازد.
رهبر انقلاب در ابتدای این دیدار،‌ برنامه‌های تحولی مدرسه عالی شهید مطهری را حرکتی ضروری و صحیح خواندند و گفتند: برنامه ها، باید با حفظ اصول و مبانی و بر حسب نیازهای زمان، نوبه‌نو متحول شود چراکه حوزه‌های علمیه واقعا به حرکات جدید نیاز دارند.
ایشان با تأکید بر مسئله انضباط و اشراف مدیریتی بر فعالیت‌‌ها گفتند: مدرسه عالی شهید مطهری می تواند مظهر حوزه تهران بشود ضمن اینکه به عنوان محیطی حوزوی و دانشگاهی باید افرادی را پرورش دهد که علاوه بر علم، ‌دارای تقوا و تزکیه نفس باشند.


کد مطلب: 129981

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/report/129981/مردم-علاقه-ایران-اسلامی-روز-جمعه-نشان-دهند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir