کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا:

برای جامعه متعالی باید به ابعاد گسترده نماز بپردازیم

29 مرداد 1403 ساعت 9:11

جلسه ستاد اقامه نماز اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، اعضای ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولین و کارکنان این اداره در مسجد النبی (ص)ستاد نهاجا برگزار شد.


در این جلسه که با محوریت بررسی و تبیین فعالیت‌های مرتبط با حوزه اقامه نماز در سطح نهاجا برگزار شد، حجت الاسلام قاضی با اشاره به اهمیت نماز بیان داشت: در آیات متعددی از قرآن کریم دو رکن عبادی اقیموالصلاة و ایتاء الزکوة کنار هم آمده‌اند، یعنی در حقیقت عالی‌ترین شکل ارتباط انسان با خداوند تبارک و تعالی نماز است و بعد از آن پرداخت مال برای رفع حاجات فقر است که تحت عنوان زکات از آن نام می‌بریم.
وی افزود؛اگر می‌خواهیم جامعه متعالی، نظام اداری سالم و سازمان متعالی و سالمی داشته باشیم لاجرم باید بر ابعاد گسترده اقامه نماز بپردازیم.
حجت الاسلام قاضی گفت؛برگزاری نماز در سطح یگان‌ها و شهرک‌های سازمانی ارتش، موجبات رشد فرهنگی و غنای معنوی این سازمان مقدس را فراهم می‌کند که با هیچ بخشنامه و دستورالعملی قابل دستیابی نیست.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تأکید بر اهمیت برپایی هفتگی جلسات اقامه نماز در سطح ستاد و یگان های تابعه بر پیگیری مصوبات آن به منظور اهمیت دادن به این فریضه الهی و تلاش در جهت پرشور برگزار شدن نمازهای جماعت در کلیه یگان‌های تابعه نهاجا تاکید کرد.
 


کد مطلب: 130454

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130454/جامعه-متعالی-باید-ابعاد-گسترده-نماز-بپردازیم

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir