کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است"

29 مرداد 1403 ساعت 22:44

مراسم رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است"در شهر کتاب فرهنگیان فرشته برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، مراسم رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است" در شهر کتاب فرهنگیان فرشته با حضور نویسنده کتاب ارمغان غیایی برگزار می شود.
ارمغان غیایی متولد ۱۳۶۸ و فارغ التحصیل رشته زیست شناسی شاخه ی ژنتیک می باشد. او بدلیل علاقه به ادبیات در حوزه داستان نویسی از سال ۹۴ تحت تعلیم و آموزش استاد محمدجواد جزینی، ادبیات داستان نویسی را در فرهنگسرای تخصصی رسانه آغاز کرد. او کاندید داستان برتر جشنواره های متعدد بوده و نقد چند کتاب به قلم ایشان در مطبوعات و رسانه هایی همچون اعتماد چاپ شده است. درسال ۱۴۰۳ مجموعه داستان کوتاه تحت عنوان "قرمز هم رنگ خاکستری است" را به چاپ رسانیده است .
موضوع این کتاب داستان‌هایی با مضمون، پی رنگ و ساختمان بندی متفاوت می باشد .
کتاب "قرمز هم رنگ خاکستری است" علاوه بر چاپ فیزیکی، به صورت صوتی با خوانش استاد رضا تفکری و نسرین رضایی تولید و از طریق اپلیکیشن ها قابل تهیه و شنیدن است.
 
   بر اساس این گزارش نشست رونمایی از کتاب "قرمز هم رنگ خاکستری است" ، جمعه2شهریور ماه ساعت17با حضور اساتید و جمعی از اهالی فرهنگ و ادبیات و رسانه برگزار می شود. 
علاقه مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به آدرس الهیه بزرگراه مدرس ، خیابان بیدار ، خیابان فیاضی ، روبروی باشگاه نهاد ریاست جمهوری مراجعه نمایند.


کد مطلب: 130465

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130465/رونمایی-کتاب-قرمز-هم-رنگ-خاکستری

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir