دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : 130465

رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است"

مراسم رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است"در شهر کتاب فرهنگیان فرشته برگزار می شود
رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است"
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، مراسم رونمایی از کتاب" قرمز هم رنگ خاکستری است" در شهر کتاب فرهنگیان فرشته با حضور نویسنده کتاب ارمغان غیایی برگزار می شود.
ارمغان غیایی متولد ۱۳۶۸ و فارغ التحصیل رشته زیست شناسی شاخه ی ژنتیک می باشد. او بدلیل علاقه به ادبیات در حوزه داستان نویسی از سال ۹۴ تحت تعلیم و آموزش استاد محمدجواد جزینی، ادبیات داستان نویسی را در فرهنگسرای تخصصی رسانه آغاز کرد. او کاندید داستان برتر جشنواره های متعدد بوده و نقد چند کتاب به قلم ایشان در مطبوعات و رسانه هایی همچون اعتماد چاپ شده است. درسال ۱۴۰۳ مجموعه داستان کوتاه تحت عنوان "قرمز هم رنگ خاکستری است" را به چاپ رسانیده است .
موضوع این کتاب داستان‌هایی با مضمون، پی رنگ و ساختمان بندی متفاوت می باشد .
کتاب "قرمز هم رنگ خاکستری است" علاوه بر چاپ فیزیکی، به صورت صوتی با خوانش استاد رضا تفکری و نسرین رضایی تولید و از طریق اپلیکیشن ها قابل تهیه و شنیدن است.
 
   بر اساس این گزارش نشست رونمایی از کتاب "قرمز هم رنگ خاکستری است" ، جمعه2شهریور ماه ساعت17با حضور اساتید و جمعی از اهالی فرهنگ و ادبیات و رسانه برگزار می شود. 
علاقه مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به آدرس الهیه بزرگراه مدرس ، خیابان بیدار ، خیابان فیاضی ، روبروی باشگاه نهاد ریاست جمهوری مراجعه نمایند.
https://siasatrooz.ir/vdcg3z9qnak9wt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی