کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آسیب‌های اجتماعی، استراتژی فراموش شده نامزدها

31 خرداد 1403 ساعت 2:07


دریغ از یک کلمه حرف از آسیب‌ها، دریغ از گفتن راجع به مواد مخدر، فحشا، کاهش سن اعتیاد، طلاق، کاهش سن فحشا، خودکشی زنان و مردان...
و خلاصه دریغ و تأسف از فراموش شدن مهمترین موارد زندگی اجتماعی مردم که چون موریانه در حال فرو پاشاندن خانواده و جامعه ایرانی است!
دریغ از اینکه نامزدهای ششگانه برای رویارو نشدن با آسیب‌های اجتماعی، صورت مسئله را پاک کردند و خیال خودشان را هم راحت!
آسیب‌های اجتماعی و تبعات ویرانگر آن اصلی‌ترین موضوعات و رخدادهایی بود که در دولت‌های مختلف به دست فراموشی سپرده شده است. دولت‌های چپ و راست هم ندارد، همه فراموشش کردند تا خودشان را درگیر نکنند!
 آقایان نامزدها!
درکتان می‌کنیم که چرا مهمترین پدیده‌های اجتماعی را رها کردید؟ چرا علاقه‌ای ندارید راجع به کودکان کار و زنان خیابانی حرفی بزنید، می فهمیم که چرا وجود۴/۵ میلیون نفر معتاد دغدغه شما نیست، پی برده‌ایم که چرا شمایان دلتان نمی‌خواهد به حاشیه نشینی و کانکس نشینی ورود کنید؟
می‌دانیم که مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دردسرساز و پرمشغله است و استراتژی و برنامه می‌خواهد که شما نه تنها برنامه و استراتژی ندارید بلکه کلاً و اصلاً این موارد دغدغه شما نبوده و نیست، چرا که «برج عاج نشینان» را چکار به مردم بدبخت و بیچاره؟!
آقایان نامزدها! آیا می‌دانید طبق آمارهای رسمی در ۲ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳میزان طلاق ثبت شده بالغ بر۲۸هزار و۸۳۴ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است؟
آقایان سیاسیون، آیا می‌دانید در سال ۱۴۰۲میزان نزاع ها و درگیری‌های خیابانی به بالای ۲۵۰هزار نزاع رسیده است که نسبت به ۷سال اخیر بالاترین میزان خود بوده است؟!
آقایان نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب! آیا می‌دانید میزان مصرف کنندگان مستمر و غیر مستمرهای وحشتناکی وجود دارد که هر کدام ازیک طرف چون «دمل چرکین» سر باز کرده است که شوربختانه در سایه پرداختن شماها و دیگر مسئولین سابق و فعلی به سیاست ورزی و سیاسی کاری، این امور به چشمتان نمی‌آید، اینها را از سر درد نوشتم تا شاید در این ایام یک شب خواب نداشته باشید و پریشان احوال شوید و کمی به فکر فرو روید، البته بعید می‌دانم «ککتان هم بگزد» آنچه شرط بلاغ بود گفتیم، خواه پندگیرید خواه ملال.عزت زیاد.
 
فرهاد خادمی


کد مطلب: 129851

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/129851/آسیب-های-اجتماعی-استراتژی-فراموش-شده-نامزدها

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir