پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۷
کد مطلب : 129851

آسیب‌های اجتماعی، استراتژی فراموش شده نامزدها

دریغ از یک کلمه حرف از آسیب‌ها، دریغ از گفتن راجع به مواد مخدر، فحشا، کاهش سن اعتیاد، طلاق، کاهش سن فحشا، خودکشی زنان و مردان...
و خلاصه دریغ و تأسف از فراموش شدن مهمترین موارد زندگی اجتماعی مردم که چون موریانه در حال فرو پاشاندن خانواده و جامعه ایرانی است!
دریغ از اینکه نامزدهای ششگانه برای رویارو نشدن با آسیب‌های اجتماعی، صورت مسئله را پاک کردند و خیال خودشان را هم راحت!
آسیب‌های اجتماعی و تبعات ویرانگر آن اصلی‌ترین موضوعات و رخدادهایی بود که در دولت‌های مختلف به دست فراموشی سپرده شده است. دولت‌های چپ و راست هم ندارد، همه فراموشش کردند تا خودشان را درگیر نکنند!
 آقایان نامزدها!
درکتان می‌کنیم که چرا مهمترین پدیده‌های اجتماعی را رها کردید؟ چرا علاقه‌ای ندارید راجع به کودکان کار و زنان خیابانی حرفی بزنید، می فهمیم که چرا وجود۴/۵ میلیون نفر معتاد دغدغه شما نیست، پی برده‌ایم که چرا شمایان دلتان نمی‌خواهد به حاشیه نشینی و کانکس نشینی ورود کنید؟
می‌دانیم که مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دردسرساز و پرمشغله است و استراتژی و برنامه می‌خواهد که شما نه تنها برنامه و استراتژی ندارید بلکه کلاً و اصلاً این موارد دغدغه شما نبوده و نیست، چرا که «برج عاج نشینان» را چکار به مردم بدبخت و بیچاره؟!
آقایان نامزدها! آیا می‌دانید طبق آمارهای رسمی در ۲ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳میزان طلاق ثبت شده بالغ بر۲۸هزار و۸۳۴ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است؟
آقایان سیاسیون، آیا می‌دانید در سال ۱۴۰۲میزان نزاع ها و درگیری‌های خیابانی به بالای ۲۵۰هزار نزاع رسیده است که نسبت به ۷سال اخیر بالاترین میزان خود بوده است؟!
آقایان نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب! آیا می‌دانید میزان مصرف کنندگان مستمر و غیر مستمرهای وحشتناکی وجود دارد که هر کدام ازیک طرف چون «دمل چرکین» سر باز کرده است که شوربختانه در سایه پرداختن شماها و دیگر مسئولین سابق و فعلی به سیاست ورزی و سیاسی کاری، این امور به چشمتان نمی‌آید، اینها را از سر درد نوشتم تا شاید در این ایام یک شب خواب نداشته باشید و پریشان احوال شوید و کمی به فکر فرو روید، البته بعید می‌دانم «ککتان هم بگزد» آنچه شرط بلاغ بود گفتیم، خواه پندگیرید خواه ملال.عزت زیاد.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcdkn0ffyt0xj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی