سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : 130158
جنایتی که ارتش صهیونیستی و حامیان غربی‌اش رقم زدند

روایت هولناک از شکار کودکان غزه

روایت هولناک از شکار کودکان غزه
مارک پرلموتر، پزشک یهودی آمریکایی پس از بازگشت از غزه در مصاحبه‌ای تلویزیونی، تصریح کرد که «تک‌تیراندازان اسرائیلی عامدانه کودکان فلسطینی را شکار می‌کنند».
دکتر مارک پرلموتر در بازگشت از غزه در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی CBS، مشاهدات خود از نسل‌کشی در غزه را روایت کرد.وی دراین باره گفت که ارتش رژیم صهیونیستی «عامدانه کودکان فلسطینی را شکار می‌کند و با گلوله‌تک‌تیراندازان خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. به چشم خود کودکانی را دیدم که هدف گلوله‌های تک تیراندازها قرار گرفته بودند».این پزشک یهودی در ادامه گفت : « در عمرم به این اندازه کودکانی را ندیدم که به این شکل زخمی و تکه تکه شده باشند. ما مستنداتی داریم که هدف قرار دادن سیستماتیک کودکان را ثابت می کند».پس از انتشار این مصاحبه تکان‌دهنده پزشک آمریکایی بازگشته از غزه، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که «ما در نبردها کودکان را هدف قرار نمی‌دهیم و این ادعاها را رد می‌کنیم».این در حالی است که انتشار هر روزه تصاویر کودکان و نوزادان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی جایی برای چنین ادعاهای واهی از طرف صهیونیست ها باقی نمی‌گذارد.پیشتر نیز روزنامه انگلیسی گاردین با اشاره به دریافت گزارش‌هایی از پزشکان در غزه نوشته بود که این گزارش ها نشان می‌دهد برخلاف ادعا‌های ارتش رژیم صهیونیستی، تک تیرانداز‌ها و پهپاد‌های این رژیم به صورت «مستقیم» کودکان را هدف قرار می‌دهند.اوایل تیرماه بود که موسسه انگلیسی Save the Children (کودکان را نجات دهید) اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، بیش از ۲۰ هزار کودک فلسطینی شهید، مفقود و بازداشت شده‌اند. کودکانی که یا زیر آوار ماندند یا در گورهای دسته جمعی دفن شدند. سخنگوی یونیسف نیز پیشتر گزارش داده بود که روزانه ۱۰۰ کودک در غزه کشته یا زخمی می‌شوند. در این میان مقامات رژیم صهیونیستی، آمریکا، و امارات برای بررسی «طرح‌های پس از پایان جنگ غزه» در ابوظبی نشست محرمانه تشکیل دادند.وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات آمریکایی، امارات و رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه گذشته در شهر ابوظبی نشست محرمانه‌ای تشکیل دادند تا درباره طرح‌هایی برای غزه پس از پایان جنگ بحث و گفت‌وگو کنند.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی مانع ورود نیرو‌های امدادی به طولکرم برای نجات شهدای حمله پهپادی شد.دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تجاوز جدید صهیونیست‌ها به خان یونس طی یک روز ۸۹ شهید و ۲۶۳ مجروح برجای گذاشته استدر بیانیه این دفتر رسانه‌ای آمده است که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی این 24 ساعت 13 خانه را بر سر ساکنانش بمباران و تخریب کرده و در 130 حمله که به خان‌یونس انجام داده 190 خانه و ساختمان را تخریب کرده است.در رویکردی ظاهری و تشریفاتی توکیو تحریم مسدود سازی دارایی را بر چهار شهرک‌نشین صهیونیست بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری وضع کرده است.
در حوزه نظامی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حملات پهپادی و راکتی جنبش حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این منطقه خبر دادند.شبکه المیادین گزارش داد که یک اسکادران پهپاد مقاومت اسلامی از لبنان وارد منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی شد و آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.نخست وزیر پاکستان، حمله خشونت آمیز نظامیان صهیونیست به منطقه «خان یونس» در غزه را به شدت محکوم کرد و گفت که حمله وحشیانه چند دقیقه پس از دستور تخلیه، تمسخر بشریت است. «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان از سازمان ملل خواست که نقش خود را در آتش بس در فلسطین ایفا کند. وی حمله اخیر اسرائیل به آوارگان خان یونس را تمسخر بشریت دانست. گوستاوو پترو، رئیس جمهور کلمبیا با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نسبت به فراموش کردن کودکان نسل کشی غزه هشدار داد و تأکید کرد که اگر این جنایت تمام نشود، فرزندان دیگر کشورها نیز بمباران خواهند شد.
خبر دیگر آنکه گروه‌ها و جناح‌های مختلف فلسطینی شامل فتح و حماس بیانیه‌ای را با هدف پایان دادن به اختلافات و تقویت وحدت فلسطین امضا کردند.«وانگ یی» وزیر خارجه چین در مراسم امضای این بیانیه توسط نمایندگان این گروه‌ها حضور داشت. ۱۴ گروه فلسطینی در پکن برای دستیابی به «وحدت ملی فراگیر» زیر چتر سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) توافق کردند.در این بیانیه آمده است که گروه‌های فلسطینی «در مورد دستیابی به یک وحدت ملی فراگیر که شامل همه جناح‌های فلسطینی در چارچوب ساف می‌شود و تعهد به تاسیس کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی، مطابق با قطعنامه‌های سازمان ملل و تضمین حق بازگشت طبق قطعنامه ۱۹۴ توافق کرده‌اند.گروه‌های فلسطینی همچنین بر «یکپارچگی تلاش‌های ملی» برای توقف نسل‌کشی اشغالگران در غزه و مقاومت در برابر تلاش‌ها برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان توافق کردند.اسرائیل از محمود عباس به خاطر امضای توافقی با حماس با هدف ایجاد یک دولت آشتی ملی موقت در غزه پس از پایان جنگ انتقاد کرد.
جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره محتوای بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی در چین اعلام کرد که هرگز زیربار هیچ گونه فرمولی نخواهد رفت که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد. «احساس عطایا» عضو شورای سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه درباره محتوای بیانیه پایانی گفت وگوی فلسطینی در چین به رسانه ها درز پیدا کرده، نادرست است. لازم به ذکر است علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده و پاسخ نیرو‌های یمنی به این حمله گفت که روز‌های آینده آبستن شگفتی و غافلگیری خواهد بود.«سید عبدالملک الحوثی»، رهبر انقلاب یمن در سخنانی از آغاز مرحله پنجم مقابله با دشمن صهیونیستی خبر داد.ارتش یمن، تصاویری از لحظه ارسال پهپاد دوربرد یافای خود را منتشر کرد که با آن پایتخت رژیم اسرائیل را هدف قرار داده بود.
https://siasatrooz.ir/vdcftxdycw6dmya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی