جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
کد مطلب : 126784

سازمانی ضد تروریستی که آمریکا با آن دشمن است

چرا سپاه پاسداران از سوی برخی کشورها و رژیم‌ها در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد؟
سپاه پاسداران یک سازمان رسمی و قانونی در ایران اسلامی است که بر اساس قانون و شرح وظایفی که برای آن تعیین شده فعالیت می‌کند.
سپاه علاوه بر فعالیت‌های نظامی که در طول سال‌های جنگ و پس از آن انجام داده، دستاوردهایی داشته است که باعث افزایش قدرت ایران گشته و بازدارندگی کشور را در کنار ارتش مقابل تهدیدات دشمنان بالا برده است. سپاه پاسداران در کنار فعالیت‌های نظامی که وظیفه اصلی آن است، در امور رسیدگی به مشکلات مردم و کشور نیز پیشقدم بوده است، همانگونه که ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز چنین است.
هر گاه مردم با مشکل یا بلای طبیعی همچون سیل و زلزله روبرو می‌شوند نیروهای سپاه پاسداران در امداد رسانی به مردم، پای ثابت هستند و در زمینه محرومیت زدایی و آبادانی کشور نیز بسیار فعال بوده و تاکنون در این زمینه اقدامات بزرگی را انجام داده‌اند.
حال با توجه به کارکرد سپاه پاسداران، این سازمان رسمی و قانونی در ایران اسلامی، با دشمنی‌های زیادی از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی روبرو بوده تا جایی که تلاش زیادی شده تا سپاه پاسداران از سوی سازمان‌های بین‌المللی محکوم و در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرد. نیروهای سپاه پاسداران از بدو تشکیل تاکنون، هم علیه گروه‌های تروریستی اقدام کرده‌اند و هم هدف سازمان‌های تروریستی داخلی و خارجی قرار گرفته‌اند.
نیروهای سپاه پاسداران در زمان اقدامات تروریستی و خرابکارانه منافقین در داخل کشور علیه مردم و مسئولان، ‌مقابل این گروه و دیگر گروه‌های تروریستی ایستادند.
سپاه پاسداران در عرصه بین‌الملل کار بزرگی انجام داد،‌ اگر سپاه نبود،‌ اگر ایران به بحران سوریه و عراق ورود نکرده بود، اکنون سرنوشت منطقه و جهان بسیار وخیم و بغرنج می‌بود.
حضور نیروهای سپاه پاسداران در سوریه و عراق برای کمک به این دو کشور در مقابل گروه تروریستی داعش که تحت حمایت آمریکا و غرب، رژیم صهیونیستی و وهابیت سعودی است، باعث شد تا از نفوذ داعش در منطقه و تشکیل دولت به اصطلاح اسلامی از سوی داعش جلوگیری کند.
شکست امارت داعش در سوریه یکی از دستاوردهای بزرگی است که ایران با فرماندهی شهید قاسم سلیمانی به دست آورد و جهان باید سپاسگذار ایران و سپاه پاسداران و شخص حاج قاسم برای پیروزی بر داعش باشد.
اروپا و مردم آن باید بداند و به این درک برسند که اگر سپاه نبود، اگر داعش قدرت می‌گرفت وضعیت این قاره اکنون در آرامشی که دارد نبود.
در همان زمانی که داعش قدرتنمایی می‌کرد، بارها اقدام به عملیات تروریستی در اروپا و برخی از کشورهای این قاره کرد که باعث کشته شدند صدها تن از شهروندان اروپایی شد.
سپاه پاسداران به این دلیل بزرگترین سازمان ضد تروریستی در جهان است که تاکنون دیده نشده که کشوری با این وسعت علیه ترور و تروریسم ورود و اقدام کند و بزرگترین کشوری که در جهان قربانی ترور بوده و علیه تروریسم اقدام کرده است ایران اسلامی است. اقدامات ضد تروریستی ایران در حالی در داخل و منطقه وجود داشته است که همزمان از سوی آمریکا با تهدید و اقدامات تروریستی روبرو بوده است.
ترور سردار بزرگ ایران اسلامی شهید قاسم سلیمانی با دستور مستقیم ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا در عراق،‌ نمونه بارزی از اقدام تروریستی علیه فرمانده ارشد سازمان ضد تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است. آیا غیر از این بود که سردار سلیمانی بساط داعش، این گروه تروریستی جنایتکار در سوریه را جمع کرد؟ چنین اقدامی علیه فرمانده ارشد نظامی ایران از سوی آمریکا حمایت آشکار این کشور از ترور و تروریسم است.
هم اکنون نیز ته مانده‌های همان گروه تروریستی داعش که از حمایت‌های آمریکا و اسرائیل برخوردارند، با اعزام نیروهای خود به ایران دست به اقدام تروریستی می‌زنند و آخرین آن، بار دیگر عملیات تروریستی در شاهچراغ بود که دو تن به شهادت رسیدند.
سپاه پاسداران نیرویی مردمی و مکتبی است، این نیرو نزد مردم ایران محبوب و ارزشمند است، فرزندان مردم اعضای این نهاد انقلابی هستند و نمی‌توان آن را تضعیف و تخریب کرد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcfcvdyjw6d0ea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی