يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : 127107

حاج قاسم برایشان کافی است

تقابل و تخاصم ایران و رژیم صهیونیسیتی به عمر انقلاب اسلامی ایران باز می‌گردد، رژیم اسرائیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست‌های خصمانه و دشمنانه خود را علیه ایران آغاز کرد چرا که می‌دانست، یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران، نابودی رژیم صهیونیستی است.
اسرائیل از حمایت‌های کامل آمریکا و اروپا برخوردار است و زیر سایه حمایت آنها توانسته تاکنون به حیات نامشروع خود ادامه دهد اما بقای این رژیم با وجود ایران اسلامی به خطر افتاده است تا جایی که در مقاطعی حتی غیر مستقیم رو در روی هم قرار گرفته‌اند اما رژیم صهیونیستی هیچگاه جرأت و جسارت تعرض و تعدی مستقیم به ایران را نداشته است چرا که می‌داند با واکنشی روبرو خواهد شد که تصور آن هم برای سران اسرائیل ناشدنی است.
اما چرا مدام رجز خوانی می‌کند و ایران را تهدید به حمله نظامی؟
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با چالش‌های جدی داخلی روبرو است،‌ بار دیگر ایران را تهدید کرد، ‌آن هم از جنس اتمی، نتانیاهو که در سازمان ملل سخن می‌گفت، ایران را تهدید به حمله هسته‌ای کرد هر چند این سخنان از سوی دفتر او تکذیب و اصلاح شد که نشان از وحشت سران رژیم صهیونیستی از عواقبت چنین تهدیدی دارد.
با وجودی که رژیم جعلی اسرائیل دارای ده‌ها کلاهک هسته‌‌ای است که امنیت جهان را به خطر انداخته است، اما سازمان‌های بین‌المللی به ویژه سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ نظارتی بر روی فعالیت‌های هسته‌ای غیر صلح آمیز این رژیم ندارند.
تهدیدات هسته‌ای که سران رژیم صهیونیستی علیه ایران مطرح می‌کنند،‌ خطر این رژیم را برای جهان نشان می‌دهد.
تهدیدات هسته‌ای رژیم اسرائیل تنها برای ایران خطرناک نیست بلکه برای منطقه و کل جهان مخاطره آمیز است چرا که با وجود تسلیحات هسته‌ای در اختیار رژیم صهیونیستی که آمریکا آنها را در اختیار تل آویو قرار داده است، دامن منطقه و جهان را خواهد گرفت.
ایران قابلیت و ظرفیت دفاع از خود را در مقابل تهدیدات رژیم جعلی اسرائیل دارد، تا جایی که پیش از آن که سران رژیم اسرائیل تصمیم خود را اجرایی کنند، ایران با موشک‌های دوربرد، نقطه زن و ویرانگر خود می‌تواند این رژیم را از تصمیمی که گرفته پشیمان کند.
نتانیاهو و دیگر سران رژیم اسرائیل از توانمندی‌های نظامی و موشکی ایران آگاه هستند،‌ البته از برخی توانمندی‌های نظامی ایران که محرمانه است نباید اطلاع داشته باشند که ندارند، اما در زمان وقوع درگیری، آنها به میدان خواهند آمد و وظایف خود را انجام خواهند داد.
در همین مرحله، موشک بالستیک حاج قاسم که از قابلیت‌هایی همچون،‌ نقطه زن، تخرب بالا،‌ دوربرد و رادار گریز برخوردار است برای نابودی اسرائیل کفایت می‌کند.
موشک‌های حاج قاسم مخصوص اسرائیل ساخته شده است، سفارشی و آماده برای شلیک،‌کافی است رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند،‌آنگاه واکنش ایران را ببیند.
ایران در مرحله پاسخ و واکنش، شوخی ندارد، نمونه‌های آن دیده شده و بهترین آن نیز موشکباران پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد عراق است،‌ نتانیاهو زمانی این تهدید هسته‌ای را مطرح کرده که در هفته دفاع مقدس قرار داریم، دوران دفاع مقدس یادآور دلاوری‌های مردم ایران اسلامی مقابل همه دشمنانی است که دو کشور ابرقدرت و همپیمانان آنها علیه ایران صف آرایی کرده بودند اما دست آخر پیروز چنین میدان نبرد نابرابری، ‌ایران اسلامی بود.
ما برای نبرد نهایی با رژیم اسرائیل لحظه شماری می‌کنیم،‌ خطای سران رژیم صهیونیستی، زمان نابودی آن را نزدیکرتر می‌کند، آنقدر نزدیک که در چشم بر هم زدنی، بارانی از موشک‌های ویرانگر ایران بر سر اسرائیل فرود خواهد آمد و دیگر اثری از این رژیم باقی نخواهد ماند و قطعاً حامیان آن نیز جرأت مداخله نخواهند داشت چرا که می‌دانند واکنش ایران را در پی خواهد داشت.
بهتر است سران آمریکا مهار نتانیاهو را بکشند تا بیش از این جفتک پرانی نکند که تبعات آن دامنگیرشان خواهد شد.

 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcfxedyew6d0ya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی