يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
کد مطلب : 127436

جنگ رسانه‌ای پس از فوت «آرمیتا گراوند»

پیش بینی می‌شد که پس از فوت آرمیتا گراوند رسانه‌ها معاند دست به کار شوند و باز هم از سناریوی کار خودشان است، برای فوت اتفاقی او سوء استفاده کنند و افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند.
پس از درگذشت مرحومه آرمیتا گراوند موجی از گزارش و خبر در رسانه‌هایی چون اینترنشنال، بی بی سی، من و تو و دیگر رسانه هایی که ساز دشمنی علیه ایران را می نوازند، آغاز شد و همچنان ادامه دارد تا جایی که تأکید می‌کنند که او به قتل رسیده است.
این ادعا در حالی مطرح و جریان سازی می‌شود که همه اسناد و مدارک، فیلم ها، اظهارات شاهدان عینی و حتی پدر و مادر آرمیتا حکایت از آن دارد که مرحومه به دلیل از حال رفتن و برخورد سر با زمین دچار ضربه مغزی شده و به کما می رود و فوت می‌کند.
آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی که اوائل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، علیرغم‌ معالجات گسترده پزشکی و 28 روز بستری در بخش مراقب های ویژه، درگذشت.
آرمیتا گراوند صبحگاه ۹ مهر در حالی که به همراه دوستان خود قصد ورود به واگن قطار مترو را داشت، ناگهان با افت فشار مواجه و با برهم خوردن تعادلش، از پشت سر به لبه بیرونی ایستگاه برخورد و مصدوم شد. شدت برخورد به حدی بود که برای دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش امدادی چند نفر از هموطنان، کارکنان مترو و عوامل اورژانس، برای ادامه درمان به نزدیک‌ترین بیمارستان تخصصی اعزام شد.
آسیب مغزی وارده به مصدوم باعث شد که او مدتی را در وضعیت کما سپری کرده و سرانجام فوت کند.
رسانه های معاند در صدد هستند تا از این اتفاق سوء استفاده کرده و بار دیگر فضای کشور را ملتهب و مغشوش کنند با توجه به این که دست این رسانه ها برای اکثریت مردم رو شده است، برنامه ریزی دشمن برای ایجاد التهاب به نتیجه نرسید اما شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی همچنان بر دورغ خود پافشاری دارند چرا که امیدوارند تا بتوانند بار دیگر همچون سال گذشته کشور را ناامن،‌کسب و کارها را تعطیل و فشارهای سیاسی علیه ایران را افزایش دهند از سوی دیگر با تمرکز بر فوت آرمیتا گراوند که بر اثر از حال رفتن و برخورد سر با زمین و سپس کما بود، قصد دارند تا اخبار جنایات رژیم جعلی اسرائیل در نواره غزه و قتل عمام مردم بی‌گناه آن را پوشش ندهند و بر روی موضوع فوت آرمیتا گراوند متمرکز شوند و افکار عمومی داخلی را از توجه به اخبار غزه و جنایات صهیونیست‌ها به سوی این اتفاق هدایت کنند. در این میان برخی کاسبانی که از خون مردم ایران نان برای خود می‌گیرند در داخل و خارج از کشور همنوا با این رسانه‌ شده و آب در آسیب دشمنان ایران می‌ریزند.
در این ماجرا جالب این است که سران رژیم صهیونیستی که مشغول نسل کشی و جنایت جنگی هستند و تاکنون نیز بیش از 3 هزار کودک فلسطینی به شهادت رسیده است، برای فوت مرحومه آرمیتا گراوند اشک تمساح می‌ریزند و پیام تسلیت صادر می‌کنند و درگذشت او را قتل از سوی جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند.
جنایتکاران همواره سعی دارند تا با فرافکنی و دروغ خود را از جرایم خود تبرئه کنند اما دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی بپا خواسته است.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcae0n6i49nuy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی