جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : 128418

همسایگان ایران در کشورداری اهتمام بیشتری کنند!

پس از ضربات سخت به بدنه تروریست‌ها در سوریه، عراق و پاکستان، پیش بینی می‌شدکه پس مانده‌های تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریست‌ها دست به کار شوند.
هدف قرار دادند مواضع و پایگاه‌های تروریست‌ها در سه کشور عراق، سوریه و پاکستان عزم جدی ایران اسلامی را نشان داد تا جایی که این پیام را داشت که حتی اگر تروریست‌ها در همسایگی ایران و در کشورهایی که با جمهوری اسلامی روابط نزدیک و خوبی‌ هم دارند، هدف قرار خواهند گرفت چرا که امنیت داخلی برای ایران اسلامی بسیار اهمیت دارد.
عملیات تروریستی داعش همزمان با سالگرد شهادت فرمانده بزرگی که جان خود را در مقابله با تروریسم و برای ایران و مردم فدا کرد،‌ با توجه به ابعاد گسترده برنامه و طراحی دشمن برای اقدامات تروریستی ناچیز بود، پیش از آن که اقدام تروریستی کرمان انجام شود ده‌ها تیم تروریستی  همراه با مواد منفجره و سلاح‌های انفرادی و جلیقه‌های انتحاری کشف و عوامل ترور دستگیر شده بودند و آنچه که در کرمان واقع شد تنها بخشی از عملیات تروریست‌ها بود.
اکنون که عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه تروریست‌ها با موفقیت انجام شد و تلفات زیادی هم بر پیکر آنها وارد کرد و عوامل تروریستی و نیروهای وابسته به موساد و جیش الظلم به هلاکت رسیده‌اند روشن است که آنها در پی انتقام خواهند بود و پس ته مانده‌های آنها که در داخل کشور حضور دارند در صدد اقدامتی هستند.
با توجه به هوشیاری و اقتدار دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور این تروریست‌ها در تور اطلاعاتی قرار دارند و با کوچکترین تحرکی دستگیر یا در درگیری‌ها به هلامت خواهد رسید.
قدر مسلم دشمن در صدد ناامن سازی داخلی کشور است در حالی که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و در پی آن برگزاری انتخاباتی حساس را نیز در 11 اسفند خواهیم داشت،‌ دشمن برای کاهش مشارکت در هر دو رزمایش مردمی،‌سعی دارد تا با اقداماتی همچون نا امنی سازی با انجام عملیات تروریستی امنیت روانی افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داده و از میزان مشارکت مردمی بکاهد.
این مسئله که چرا دشمنان در این مقطع فعال‌تر شده‌اند و دست به اقداماتی علیه ایران اسلامی می‌زنند، روشن است که به دلیل شکست‌های سنگین در جبهه‌هایی است که گشوده شده و می‌رود تا پیروزی نهایی را رقم بزند.
شکست در غزه با وجودی که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 100 روز است با نیروهای حماس درگیر است صهیونیست‌ها را پریشان و عصبانی کرده است،‌ اقدامات تروریستی با حمایت از گروه‌هایی همچون داعش و دیگر تروریست‌ها، صهیونیست‌ها را نمی‌توان از شکست نجات دهد.
حضور صهیونیست‌ها در خاک اقلیم کردستان عراق با وجود پایگاه‌های نظامی و جاسوسی نه تنها برای ایران بلکه برای تمامیت ارضی عراق نیز خطرناک است.
همانگونه که پیش از این نیز در مطالب پیشین نوشتیم، دولت مرکزی عراق باید هر چه سریع‌تر برای آینده و تمامیت ارضی کشور فکری کند و اقلیم کردستان را به خاک عراق کامل بازگرداند و با این کار همه مشکلات عراق و منطقه حل خواهد شد.
دشمن در دیگر جبهه‌ها نیز در حال شکست و عقب نیشینی است و حتی با وجود حمایت‌های آمریکا و انگلیس، نمی‌تواند خود را نجات دهد.
یمن در منطقه خلیج عدن و دریای سرخ کاری کرده است کارستان و اگر قرار بود مقاومت مردم با ایمان و مبارز یمن شکست بخورد، حملات و تجاوز نظامی عربستان سعودی و ائتلافی که راه انداخته بود، آنها را در طول بیش از 8 سال جنگ شکست می‌داد در حالی که یمن مقاومتر شد و خود را به تجهیزاتی مجهز کرد که اکنون می‌تواند یک تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس باشد.
کشورهای همسایه باید در اداره کشورهای خود مقتدرانه‌تر عمل کنند در حالی که می‌بینیم از خاک پاکستان و عراق علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌شود، آنها وظیفه دارند امنیت مرزها را تأمین کنند، آیا تاکنون اقدام تروریستی علیه پاکستان یا عراق از خاک ایران انجام شده است؟
این انتظار بجایی است که ایران از همسایگان خود دارد و اگر از آن سوی مرز هر کشور همسایه‌ای اقدامی انجام شود با واکنش ایران همراه خواهد شد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcb8wb8wrhb5ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی