يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : 128437

پاسخ داده خواهد شد

ایران اسلامی جرأت و جسارت پاسخ کوبنده و ویرانگر به رژیم جعلی اسرائیل را دارد و در زمان خود که می‌تواند دور هم نباشد،‌این پاسخ کوبنده داده خواهد شد.
ایران از نظر قدرت نظامی با کمترین هزینه توان خود را ارتقاء داده و به یک قدرت نظامی و دفاعی تأثیر گذار تبدیل شده که این روند بر تحولات منطقه و جهانی تأثیر گذار است.
دکترین دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس عامل و مؤلفه بازدارندگی طراحی و برنامه ریزی شده است اما از توانمندی‌ ویرانگر در وضعیت تهاجم نیز برخوردار است تا جایی که می‌تواند در چشم بر هم زدنی هزاران موشک را روانه اسرائیل کند بدون آن که سپر دفاعی این رژیم بتواند از خود واکنش نشان دهد.
رژیم صهیونیستی در شرایطی بسیار دشوار قرار دارد، این رژیم در درون خود با فروگاشی همراه است.
از سوی مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده و صدها هزار نفر از ساکنان یهودی اسرائیل جعلی به کشورهای خود بازگشته‌اند از سوی دیگر اختلافات داخلی میان جریان‌های سیاسی حکومت پایه‌های اسرائیل را سست کرده است.
جنگ غزه و مقاومت حماس و مردم این بخش از فلسطین نیز رژیم صهیونیستی را با چالش جدی روبرو ساخته تا جایی که توان مقابله و پایان دادن به این جنگ هر چند نابرابر را ندارد.از هر جهت به این جنگ بنگریم؛ کفه ترازو برای رژیم جعلی اسرائیل سنگین‌تر است.
در این میان تنها امتیازی که فلسطین به دست آورده است،‌ آگاه شدن افکار عمومی جهان نبست به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی مرتکب شده و می‌شود، تظاهرات ضد اسرائیل شاهد این مدعا است.
رژیم صهیونیستی هم اکنون در نبرد با گروه‌ها و جریان‌های مقاومت است، که قطعا از نظر نظامی از ارتش جعلی اسرائیل ضعیف‌تر هستند اما با این وجود،‌رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مقابل حماس، حزب الله و انصارالله مقاومت کند و هر آنچه در این نبردها دیده می‌شود جنایت جنگی علیه مردم عادی است.
در چنین شرایطی است که سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا پای آمریکا را به جنگ باز کنند و هدف آنها نیز رو در رویی آمریکا با ایران است.
در حال حاضر آمریکا و انگلیس که آتش بیار معرکه حمله به یمن است، در حملاتی را به انصار الله و یمن انجام داده‌اند اما این حملات باعث نشده که مردم و انصارالله یمن از تصمیم خود در حمایت از فلسطین عقب نشینی کنند.
اسرائیل راه نجات خود را ورود ایران به جنگ مستقیم می‌داند و برای این که جمهوری اسلامی را تحریک به این کار کند مواضع و نیروهای مستقر ایرانی در سوریه را هدف قرار می‌دهد و دست به اعمال تروریستی می‌زند.
جرات و جسارت در وجود صهیونیست‌ها نیست که به ایران مستقل و مستقیم حمله نظامی کند علاوه بر آن که توان آن را نیز ندارد، فاصله رژیم صهیونیستی با ایران و نداشتن موشک‌های دوربرد آنها را عاجز کرده و حتی پرواز جنگنده بمب افکن‌های ارتش رژیم جعلی اسرائیل هم با وجود سامانه‌های پدافندی توانمند،‌ کاری از پیش نخواهد برد.
در مقابل،‌ ایران از هر نظر توان حمله به اسرائیل را دارد،‌موشک‌های دوربرد، رادارگریز و نقطه زن نیروهای مسلح ایران اسلامی، با راحتی می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند، در کنار آن وجود جبهه مقاومت از دریای سرخ و تنگه باب المندب که در اختیار انصارالله یمن و مردم سلحشور آن است گرفته تا دریای مدیترانه در اختیار جبهه مقاومت است و در صورت تشدید درگیر‌یی‌ها و تبدیل آن به یک جنگ همه جانبه،‌ کار اسرائیل تمام خواهد شد.
ایران منتظر آن است تا اسرائیل دست از پا خطا کند،‌کوچکترین تعرض و حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی،‌بدون شک و بی‌درنگ با واکنش تند و ویرانگر نیروهای مسلح کشورمان همراه خواهد بود.
کافی است سران اسرائیل دست به چنین حماقتی بزنند آنگاه خواهند دید چه بلایی برسرشان می‌آید.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcc14qsm2bqi08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی