تکرار شد، آنچه که انتظار می‌رفت و توقع داشتیم اتفاق افتاد، هر چند برای برخی‌ها ناگوار و ناخوشایند بود و سعی کردند تا کم فروغ باشد،‌ حتی صحنه‌هایی را در شبکه‌های مجازی خود پخش کردند تا بگویند همین‌هایی که ما نشان می‌دهیم مردم هستند در حالی که یک نفر گوشی به دست مرگ بر جمهوری اسلامی می‌گفت و صدایی هم اگر از گوشه و کنار بود، آن مردمی که ادعا می‌کردند نبود.
تکرار شد برای این که مردم انقلابشان را دوست دارند، برای آن جان داده‌اند، مال داده‌اند، جوانشان را فدای راه انقلاب که همان ایران و اسلام و بزرگی میهن است، کرده‌اند، کشوری که در بیشتر خانواده‌ها و خانه‌هایش بوی عطر شهید می‌دهد، چرا نباید پای کار انقلاب بایستد؟ انقلابی که می‌رود تا به تحولی بزرگ متصل شود.
انقلاب اسلامی ایران در حالی جشن 45 سالگی خود را گرفت که همه قوای خصم در پی نابودی آن است.
مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، اما برخی مسئولان گذشته، حال و چه بسا آینده بوده‌اند، هستند و خواهند بود که پای انقلاب نایستاده‌اند بلکه سعی دارند تا مردم را از انقلاب برنجانند.
مردم با وجود همه فشارهای اقتصادی که دلیل اصلی آن نامدیریتی‌ها و دلبستن به نسخه‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول است، انقلاب خودشان را دوست دارند و برای ماندگاری آن باز هم جانفشانی خواهند کرد اما مسئولان توجه داشته باشند که باید به سخنان امام و رهبری توجه ویژه کنند، باید سخنان آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند، رهبر کبیر انقلاب امام(ره) و رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای همواره مسئولان را تأکید به مردم داری کرده‌اند و به آنها هشدار داده‌اند که باید هوای مردم را داشت در غیر این صورت،«بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از -ایام الله» - خدای نخواسته - باز پیدا بشود.»
حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز در سخنانی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن فرموده بودند؛ «این حضور مردمی در 22 بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت‌های ما مسئولین نگذارید. مردم گله مندند.»
با وجود همه گلایه‌هایی که مردم از وضعیت اقتصادی کشور دارند، حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی دارد.
ما مردم پای انقلاب ایستاده‌ایم، این مسئولان هستند که باید پای مردم بایستند و مشکلات را حل کنند.
مردم توقع زیادی از مسئولان ندارند، آنها انتظار دارند که نظام و ساختارهای کشور در خدمت مردم باشند و اجازه ندهند عده‌ای شاید، سوداگر، دزد و مفسد اقتصادی سرمایه‌ها و ثروت کشور را چپاول کنند آنگاه اکثریت مردم در فشار اقتصادی به سر ببرند.
22 بهمن امسال نیز نشان داد مردم پای کار هستند، حتی بسیاری از آنهایی که به میدان راهپیمایی 22 بهمن نیامدند، دل در گرو انقلاب و ایران اسلامی دارند.
این حضور گسترده و میلیونی در سراسر کشور به انتخابات 11 اسفند وصل خواهد شد و آنچه که دشمنان در سر دارند، پریشان خواهد گشت.
دشمن در پی آن بود تا 22 بهمنی کم فروغی برگزاز شود، شاید تهران همچون سال‌های گذشته نبود، اما ایران فقط تهران نیست، مراکز استان‌های و شهرها و شهرستان‌ها مملو بود از جمعیتی که شعار پایبندی به انقلاب اسلامی را سر دادند و با همین شعار در 11 اسفند ماه 1402 پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با مشارکت بالای خود در انتخابات،‌ نمایندگانی  را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راهی خواهند کرد که انقلابی‌تر در صدد رفع مشکلات و گرفتاری‌های جامعه برآیند.
انتخابات 11 اسفند نیز نیازمند حضوری همچون 22 بهمن و حتی بیشتر از آن چه دیروز در شهرهای ایران دیده شد دارد.
هر اندازه درصد مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد،‌ضریب موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردها بالاتر می‌رود و دشمنان را ناامیدتر می‌کند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdch-6nzq23ni-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی