يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد مطلب : 129343

بیداری مردم آمریکا از خواب مصنوعی

آب به لانه مورچه انداختن! در توضیحش چنین آمده است؛«جمعی نادان و بی‌خبر را به تشویق و تلاش و تقلا افکندن. عده‌ای بزدل را با حرفی یا عملی به وحشت افکندن و به جوش و خروش آوردن. سبب ازدحام و شور و هیجان جمعی بی‌خبر شدن.
پس از عملیات وعده صادق، دشمن تازه متوجه شده است که چه خبر است. ولوله‌ای به جانشان افتاده، گویی قرار است اتفاق دیگری بیفتد، اتفاقی که نزدیک است، آنهایی که خرده شیشه دارند، این ترس را در جانشان احساس کرده‌اند.
توفانی در راه است، این توفان توفنده، خودی را از غیرخودی تمیز می‌دهد، فقط آنهایی را با خود می‌برد که دست به جنایت زده‌اند، ظلم کرده‌اند و با شیطان هم پیاله شده‌اند.
ترس و وحشتی در اردوگاهشان افتاده که سراسیمه دست به کار شدند و تماس‌ها پشت تماس تا شاید ایران را از تصمیم خود منصرف کنند اما تصمیم گرفته شده و پا پس کشیدن حتی در قبال وعده‌هایی که دادند، نشدنی بود، باید تنبیه می‌شد، باید وعده صادق عملیاتی می‌شد، فرمانده کل قوا حکم را داده بود. زمانی که ایشان در چند نوبت به ویژه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفتند؛ «کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.»
رژیم جعلی اسرائیل تنبیه شد و آن هم تنبیه سخت، حتی جرأت نکرد از خود واکنش نشان دهد .حامی اصلی آن هم تنها به چند رجز خوانی پوچ پرداخت و نشان داد چیزی در چنته ندارد.
یک عمر مردم را فریب دادند، مردم خودشان را، دروغ به خوردشان دادند، جنگ راه انداختند، ویتنام را ویران کردند، مردم این کشور را با بمب‌های ناپالم و شیمیایی قتل عام کردند، هنوز هم آثار جنایات آمریکا در ویتنام دیده می‌شود.
به عراق حمله کردند و با بمب های اورانیوم ضعیف شده باعث به دنیا آمدن نوزادان ناقص شدند، آمریکایی‌ها وعده دادند گروه‌ها و جریان‌های تروریستی در عراق را نابود خواهند کرد اما آنها را پرورش دادند.
افغانستان را 20 سال در اشغال داشتند در حالی که وعده پایان دادن به تروریسم را داده بودند و سرانجام هم آن را دو دستی تقدیم یک جریان افراطی کردند که تا پیش از با آن به نام گروه تروریستی مبارزه می‌کردند و آنها نیز در مقابل اشغالگری آمریکایی‌ها می‌جنگیدند.
سوریه را به واسطه داعش ویران کردند و اکنون هم نیروهای خود را در آن مستقر کرده‌اند. بیش از 13 سال جنگ را به این کشور تحمیل کردند تا بتوانند دولت قانونی و مردمی بشار اسد را سرنگون کنند، اما در مقابل خواست ایران تسلیم شدند و مقابل ایران کم آوردند، زدند زدیم، حاج قاسم را ترور کردند، پاسخ تند و تیزی دادیم، اسرائیل را هم زدیم، بدون آن که آمریکا جرأت واکنش داشته باشد، اسرائیل که هیچ!
اما اکنون در قرن 21 پس از سال‌ها فریب و نیرنگ، مردم دنیا بیدار شده‌اند، آن قصه‌هایی که آمریکا برای مردم خود و دیگر مردم جهان تعریف کرده بود، همه دروغ از آب در آمد.
مردم آمریکا از خواب مصنوعی که سردمداران نظام سلطه بر آنها تحمیل کرده بودند بیدار شده‌اند، این بیداری آمریکایی، انقلابی را درون قلب نظام سرمایه داری شکل خواهد داد.
مردم آمریکا و اروپا از پیله‌ای که دور آنها تنیده شده بود، بیرون آمده‌اند و این مرحله مهمی از رسیدن به رشد است.
داستان فلسطین، خفتگان را بیدار می‌کند، ایران عمری را برای بیداری جهان تلاش کرده است و اکنون همه این تلاش‌ها در حال به ثمر رسیدن است. فلسطین و خون‌های به ناحق ریخته شده مردم آن، گلوی جنایتکاران فاسد صهیونیست جهانی را گرفته است و می فشارد.
انقلابی بزرگ در راه است. انقلابی که دودمان ظالمان را به باد خواهد داد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcjxhevtuqe8tz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی