چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
کد مطلب : 127632
رژیم کودک‌کش جنایتی دیگر را با اشغال بیمارستان غزه رقم زد

اعدام مجروحان «الشفا» با شلیک مستقیم

هیچ سلاح یا اسیر صهیونیستی در بیمارستان الشفاء یافت نشد
اعدام مجروحان «الشفا» با شلیک مستقیم
ارتش صهیونیستی در حالی بیمارستان الشفا را اشغال کرد که در به رغم افشای دروغین بودن ادعایشان مبنی بر حضور تسلیحات حماس و گروگان‌ها در این بیمارستان، کشتاری دسته جمعی را با اعدام زخمی‌ها و ربایش برخی از آنها رقم زدند.
سرپرست اورژانس بیمارستان شفا درباره اوضاع فاجعه بار این بیمارستان گفت: اوضاع در داخل بیمارستان فاجعه‌بار است و هر روز افراد بیشتری به شهادت می‌رسند. دشمن صهیونیست بسیاری از آوارگان را بازداشت کرده و آن‌ها را عریان و چشم و دست بسته به مکانی نامعلوم منتقل کرده است. اشغالگران اکثر ورودی‌های بیمارستان را منفجر کردند و ترکش‌های آن به حاضرین در بیمارستان اصابت کرده است.سرپریست اورژانس بیمارستان شفا گفت: خبری از درگیری در بیمارستان نیست، تنها اشغالگران هستند که به هر سمت شلیک می‌کنند. ۵ روز است محاصره هستیم و همه کسانی که اینجا هستند، غیرنظامی هستند. در داخل بیمارستان حتی یک فرد مسلح هم حضور ندارد. آب قطع است و یک قطره هم یافت نمی‌شود.دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: یورش به بیمارستان شفا و تیراندازی در داخل آن جنایت جنگی است. دروغ های اسرائیل درباره گذرگاههای امن، تبلیغاتی کثیف و ادعاهای بی اساس است.همچنین دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه بیان کرد: ارتش اشغالگر بسیاری ازخانواده هایی را که به دنبال خروج از بیمارستان شفا بودند، اعدام کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ نفر را به شهادت رساند.مدیر کل بیمارستانها در غزه هم اعلام کرد: اشغالگران کودکان و بیماران را از بیمارستان غزه بیرون راندند. ما اشغالگران را مسئول جان بیماران و کادر پزشکی می‌دانیم. خواهان انتقال بیماران به مصر هستیم. ما خواهان ورود سوخت به همه بیمارستانه به شکل فوری هستیم.همچنین دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه هم بیان کرد: اثبات ادعاهای اسرائیل در مورد استفاده نظامی از بیمارستان شفا در غزه نیازی به این همه ساعت حمله و تفتیش و بازرسی نداشت. مدت زمان طولانی حضور اسرائیلی‌ها در بیمارستان شفا ترس و نگرانی در مورد فراهم کردن صحنه‌های دروغین و ساختگی در داخل بیمارستان ایجاد می‌کند.رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نظامیان صهیونیستی که به بیمارستان شفا در غزه حمله کرده‌اند، هیچ سلاح و یا اسیر اسرائیلی در داخل ساختمان این بیمارستان پیدا نکردند.
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داده است: در جریان حمله عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا طی بامداد امروز تعدادی از فلسطینی‌های مستقر در این بیمارستان به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. علاوه بر آن جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف بیمارستان شفا را نیز درهم کوبیدند.یک رسانه انگلیسی با اشاره به اینکه گروه‌های فلسطینی و رسانه‌های حامی آنها در ارائه روایات مربوط به جنگ غزه بسیار صادقانه و دقیق عمل می‌کنند که موجب افزایش اعتبار جهانی آنها شده است تاکید کرد دروغ‌پردازی‌های مداوم اسرائیل «اعتبار» آن را نابود کرد.درحالی که هرروز ابعاد جدیدی از دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها و روایات جعلی آنها در جنگ غزه فاش می‌شود، روزنامه انگلیسی میدل ایست مانیتور در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل در نتیجه ادعاهای دروغین و اتهامات فراوان و بی‌اساسی که در جریان جنگ غزه علیه گروه‌های فلسطینی مطرح کرده، اعتبار خود را از دست داده و در مقابل شاهد افزایش اعتبار گروه‌های مقاومت فلسطین هستیم؛ جایی که این گروه‌ها برای روایات خود دلیل و مدرک ارائه می‌دهند.با افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، حتی نخست‌وزیر کانادا که تاکنون از تمام اقدامات رژیم دفاع می‌کرد، هم‌اکنون خواستار توقف قتل‌عام کودکان و زنان فلسطینی شده است.در میانه افزایش حملات اشغالگران به نوار غزه، وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ۳۱۰۰۰ مجوز ویژه حمل سلاح برای شهرک‌نشینان اسرائیلی صادر کرد.همزمان با ادامه بمباران غزه توسط صهیونیست‌ها، قانونگذارایرلندی پارلمان اروپا روز سه شنبه از ادامه حمایت اتحادیه اروپا از تل آویو انتقاد کرد.«باسم نعیم» از رهبران حماس گفت که ادعاهای آمریکا درباره مخفی‌شدن مقاومت در بیمارستان‌ها، چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای حمله به آنها با هدف تخریب بخش بهداشت غزه است.الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نامه نوشت و اعلام کرد که باکو همواره همبستگی خود را با فلسطین نشان داده‌ است.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در شهر غزه، بهت‌زده و شوکه شده است.جمعی از مقامات سیاسی اسبق دولت بایدن و اوباما در یک نامه از حمایت های رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه قدردانی کردند. هزاران معترض خشمگین فیلیپینی در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی مردم فلسطین، به سفارت آمریکا در این کشور هجوم بردند.سفیر روسیه در تل آویو، اقدامات ارتش اسرائیل در غزه را نگران کننده و کشتار غیرنظامیان را غیر قابل توجیه دانست.شماری از گروه‌های حقوق بشری از دولت هلند به دلیل حمایت‌هایش از تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه با ارسال تسلیحات نظامی برای این رژیم، شکایت کردند.رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت اسرائیل یک رژیم تروریست و پایان نخست‌وزیر این رژیم نزدیک است.«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا، تاکید کرد که جنگ علیه غزه تا نابودی حماس و آزادی همه اسرای نزد مقاومت ادامه خواهد یافت.رسانه آمریکایی «بلومبرگ» با استناد به فهرست داخلی وزارت دفاع این کشور گزارش داد پنتاگون مشغول تحویل درخواست‌های تسلیحاتی تل‌آویو است. مدیر اجرایی یونیسف بعد از سفری نادر به غزه که در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد، گفت هیچ جای امنی برای یک میلیون کودک این منطقه وجود ندارد.بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بحران غزه را نتیجه شکست سیاسی و اخلاقی جامعه جهانی دانست و تاکید کرد که این اتحادیه باید به ایجاد یک دولت مستقل فلسطینی که عزت را به مردم این کشور برگرداند، کمک کند.
https://siasatrooz.ir/vdcipyazrt1arq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی