دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : 128668
جمعی از اصلاح‌طلبان:

تحریم انتخابات به ضعیف‌تر شدن جامعه ایران منجر می‌شود

۱۱۰ فعال مدنی و سیاسی و چهره‌های روشنفکری و اصحاب رسانه که در میان آنان تعدادی از اصلاح‌طلبان حضور دارند در بیانیه‌ای تحلیلی خواستار روزنه‌گشایی احزاب و نیروهای سیاسی و مدنی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ از طریق حمایت از ائتلافی از نامزدهای میانه‌رو، توسعه‌گرا و اصلاح‌گر شدند.
تحریم انتخابات به ضعیف‌تر شدن جامعه ایران منجر می‌شود
در این بیانیه آمده است: «حق رأی» ظرفیت‌های زیادی برای کنش خلاق و موثر دارد و برای استفاده از آن صرفا با دو گزینه «رأی ایجابی به لیست کامل دلخواه یا «تحریم / عدم مشارکت مواجه نیستیم رأی روزنه گشا با اهداف و انتظارات حداقلی و رأی اعتراضی مثبت یا منفی در انتخابات میتواند در جعبه ابزار سیاسی ما مصداق های حضور با پرنسیب اصلاح گرانه باشد.
  هنوز در رقابت برای ده‌ها کرسی مجلس دوازدهم نامزدهای میانه رو اصلاح جو و سالم حضور دارند که راه یابی تعداد هر چه بیشتری از آنها به مجلس می‌تواند بر امکانات توسعه گرایان و زندگی دوستان ایران بیفزاید و تفاوتی معنادار در مصوبات مجلس آینده ایجاد کند.
 کناره گیری مصلحان به کاهش بیشتر تاثیر نهادهای برآمده از انتخابات خواهد انجامید میدان را برای تاخت و تاز افراطیون خالی می‌کند و لطماتی به منافع ملی و مصلحت عمومی ایرانیان در شرایط پرمخاطره پیش رو خواهد زد.
https://siasatrooz.ir/vdciqvazvt1arq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی