چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : 129056

نگاهی به هتل های ساحلی شمال کشور

شمال ایران در هر فصل و زمان یکی از بهترین و محبوب‌ترین لوکیشن‌های کشور محسوب می‌شود. بیشتر افراد شمال کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند تا از فضای طبیعی و هوای خوش آن نهایت بهره و لذت را ببرند.
نگاهی به هتل های ساحلی شمال کشور
منطقی نیست که هتل‌های آپارتمانی را به عنوان اقامتگاه خود در شمال کشور انتخاب کنید. هتل‌های ساحلی شمال کشور با بالاترین تنوع و بهترین کیفیت، خدمات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اقامت داشتن در هتل‌های ساحلی قابل مقایسه با سایر هتل‌های معمولی و آپارتمانی نیست. تصور کنید صدای امواج دریا در اتاق هتل شما و در تمام ساعات روز به گوش برسد. به‌طور قطع این هتل‌های ساحلی بهتر از هتل‌هایی خواهند بود که در مرکز شهر، شلوغی‌ها و رفت و آمدهای ماشین‌ها قرار دارند. برای تجربه یک سفر شمالی با کیفیت تردید نکنید و اقامت در یکی از هتل‌های ساحلی شمال کشور را برای خود در نظر بگیرید.

بهترین هتل‌های ساحلی شمال کشور

برخی از هتل‌ها هر سال و در تمام فصول پر از مسافر هستند اما شما هرگز شلوغی این هتل‌ها را متوجه نمی‌شوید؛ زیرا فضا و محوطه باز آن‌‌ها بسیار وسیع است. پراکندگی‌ اتاق‌ها در هتل‌های ساحلی به‌طور معمول زیاد است و همین امر باعث می‌شود شما صدای امواج دریا را بیش از هر صدای دیگر در اتاق خود بشنوید.
علاوه بر مردمان ساکن در پایتخت که همیشه شمال کشور را به عنوان اصلی‌ترین مقصد تفریحی خود در نظر دارند، مردم شهرهای دیگر نیز به هنگام تعطیلات و مراسمات خاص از شمال کشور بازدید می‌کنند. تعداد زیادی هتل‌های ساحلی در شمال کشور فعالیت دارند که هر یک از آن‌‌ها زیبایی‌های مخصوص به خود را خواهند داشت.
توقع شما از هتل‌های ساحلی چیست؟ بدون شک نظافت و تمیزی محیط و فضای باز هتل از اصلی‌ترین مسائلی است که در انتخاب شما تاثیر به‌سزایی دارد. نام کدام یک از هتل‌های ساحلی زیاد به گوشتان خورده است؟ اگر برای انتخاب بهترین هتل‌های ساحلی هنوز دودل هستید و تردید دارید بد نیست اطلاعات بیشتری در مورد این 3 هتل ساحلی کسب کنید.

هتل پارسیان خزر

SHOMLA3.jpg
یکی از قدیمی‌ترین و خوش سابقه‌ترین هتل‌های ساحلی شمال کشور هتل پارسیان خزر نام دارد که تا به امروز میزبان مسافران زیادی بوده و همچنان نیز به میزبانی خود ادامه می‌دهد. این هتل معروف و با کیفیت در سال 1354 فعالیت خود را شروع کرد و به 2 بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود.
یکی از بخش‌های پارسیان خزر رو به دریا است و این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های ساحلی شمال کشور تبدیل کرده و بخش دیگر آن رو به جنگل است و برای افراد مناسب طبیعت‌گردی که به درختان علاقه دارند گزینه اقامتی خوبی به حساب می‌آید.
در صورتی‌که می‌خواهید در یکی از بهترین هتل‌های شمال کشور اقامت ساحلی خوبی را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم به همین هتل سر بزنید. خبر خوب این‌‌که این هتل دارای بهترین دسترسی به مراکز دیدنی است. برای مثال شما می‌توانید به راحتی از نمک آبرود دیدن کنید یا در مراکز خرید حاضر در اطراف این هتل گشتی بزنید.
موقعیت مکانی هتل پارسیان خزر بسیار خوب است؛ زیرا در مقابل تله کابین نمک آبرود قرار دارد. پس اگر قصد دارید از جنگل و دریا به‌طور همزمان دیدن کنید، این هتل ساحلی باکیفیت و زیبا را برای اقامت خود در نظر بگیرید. از بهترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ساحل اختصاصی
    مجهز به آلاچیق‌های ساحلی
    نزدیکی به دریا
    امکان انجام تفریحات آبی همانند موج‌سواری
    دارای مسیر پیاده‌روی امن
    دارای مسیر دوچرخه‌سواری
    قیمت منصفانه

هتل مروارید خزر

SHOMAL2.jpg
دسترسی آسان هتل مروارید خزر، این هتل را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های ساحلی شمال کشور تبدیل کرده است. این هتل در محمودآباد قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. با توجه به این‌‌که هتل مروارید خزر هتلی 5 ستاره به حساب می‌آید، خدمات آن کمی گران‌تر از سایر هتل‌ها است.
فضای بی‌نظیر این هتل ارزش زیادی دارد. با اینکه ساختمان قدیمی هتل مروارید خزر بسیار زیبا بود اما در سال 1402 نیز این هتل دوباره بازسازی شد. به‌طور کلی می‌توان گفت هتل مروارید خزر یکی از مدرن‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی حاضر در شمال کشور است که دکوراسیونی مجلل و حرفه‌ای دارد.
بدون شک معماری خاص این هتل ساحلی شما را به‌وجد می‌آورد. هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این هتل زیبا اقامت خوبی را تجربه کند؛ زیرا هتل مروارید سعی کرده چشم‌اندازهای متفاوتی را در اختیار مسافران خود قرار دهد. توصیه می‌کنیم از واحدهای ویلایی این هتل دیدن کنید. سایر ویژگی‌های منحصر به فرد این اقامتگاه ساحلی عبارت هستند از:
  • بهترین چشم‌انداز از غروب و طلوع خورشید
    پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات
    اتاق‌های همکف و دوبلکس
    مجهز به بزرگ‌ترین اسکله تفریحی
    نزدیکی به ساحل دریای خزر
    ارائه خوشمزه‌ترین غذا و صبحانه‌ها

هتل نارنجستان

SHOMAL1.jpg
سومین هتل محبوب ساحلی شمال کشور، هتل نارنجستان است که در نزدیکی دریای خزر واقع شده و زیباترین چشم‌انداز را دارد. محوطه این هتل بسیار بزرگ است و همه سطح آن سنگ‌فرش شده است تا رفت و آمد برای مهمانان عزیز راحت باشد. نمای ساختمان این هتل بسیار شگفت‌انگیز بوده و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.
در صورتی‌که اتاق‌های بالایی این هتل را انتخاب کنید نمای بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد. البته که سوئیت‌های همکف نارنجستان از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ناگفته نماند پرسنل مجرب و مهربان هتل نارنجستان یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن محسوب می‌شوند.
اگر به هتلی لاکچری و مجلل علاقه دارید که در نزدیکی دریا واقع شده باشد، نارنجستان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. پس همین حالا اتاق‌های این هتل را ببینید و اطلاعات بیشتری در مورد آن جمع‌آوری کنید تا بتوانید تصمیم نهایی خود را به مرحله اجرا درآورید.

رزرو آنلاین هتل‌های ساحلی شمال کشور

کدام یک از هتل‌های ساحلی مورد پسند شما است؟ در انتخاب یک هتل ساحلی به چه نکات و معیارهایی توجه می‌کنید؟ اکنون که با 3 مورد از بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌های ساحلی شمال کشور آشنا شدید، می‌توانید با کمک سایت اسنپ تریپ زمان اقامت خود را در نظر بگیرید و بهترین اتاق را برای یک سفر خاطره‌انگیز رزرو کنید.
https://siasatrooz.ir/vdcamon6i49nuw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی