دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد مطلب : 129272

دفتر«آقا»، دو قطبی نمی‌شود

پس از انتشار پیام مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص تبیین حجاب از دیدگاه رهبری و اعلام این خبر که، حضرت ایشان به کسانی که رفتارهای نامناسبی این روزها در برخورد با بدحجابی داشتند تذکر داده‌اند، عده‌ای در جریان‌ها و گروه‌ها که موافق رفتارهای غیر اصولی و غیر منطقی با بدحجابان بودند، از این پیام و تذکر بسیار برآشفته شدند.
از آنجا که آنان نمی‌توانند مستقیما با تذکر رهبری مخالفت کنند لذا در رسانه های خود به مهدی فضائلی هجمه را شروع کردند و از همه مهمتر مقاله آقای حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان بود که چنین انتظاری از او نمی‌رفت.
آنچه که جای تعجب داشت و باعث شگفتی همه آگاهان به امور شد این است که آقای شریعتمداری بخوبی با ارکان و چارت سازمانی دفتر رهبری آشنایی دارد ومی داند که امور فرهنگی، انتشاراتی، سکوها و پلتفرم‌های اطلاع رسانی را یکی از فرزندان رهبر انقلاب مدیریت می‌کند و قطعا و یقینا پیام مهدی فضائلی هم بانظر و هدایت ایشان منتشر شده است.
حال این که دوستانی مانند آقای شریعتمداری چرا با برخی همواره نانشان در ایجاد بحران در کشور است هم صدا شدند و بنوعی تلاش کردند تا با دوقطبی سازی دفتر رهبری اثر تذکر رهبر انقلاب به کسانی که با رفتارهای غیردینی و غیرقانونی به نهی از منکر پرداخته اند خنثی نمایند و پیام صادره را فاقد ارزش تلقی کنند!
متاسفانه این جماعت در مواقعی که برخی دیدگاه‌های رهبری که موافق میل و سلیقه شان نیست با جار و جنجال و هوچیگری بدنبال این هستند که حتما خطاب و عتاب رهبری باید از«بلندگو» شنیده شود تا باور کنیم!
کسانی که طی این چند روز عملا بر طبل مخالفت کوبیدند نمی‌دانند این عملکردشان،آنان را در مسیر انحراف از خط رهبری به پیش می برد و معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار خواهند شد؟
باید به این جماعت در هر صنف و رده‌ای که هستند گفت، ایجاد این دو قطبی سازی ها جز این که شما را از چشم مردم بیندازد عاقبت دیگری ندارد و بهترین کار برای این که وجهه تخریب شده تان بازسازی شود بهتر است به اشتباه خود اقرار و عذرخواهی کنند.

فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdca0on6u49nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی