سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
کد مطلب : 128042

مهمانی شب چله با رادیو و تلویزیون

مهمانی شب چله با رادیو و تلویزیون
همزمان با فرا رسیدن شب‌ چله، ویژه ‌برنامه‌های تلویزیونی متنوعی از قاب شبکه‌های مختلف سیما مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

سه شب مهمونی پر ستاره
ویژه برنامه چله‌ای شبکه سه سیما به صورت زنده با حضور میهمانان ویژه و محبوب، استندآپ کمدی و استودیو موسیقی روانه آنتن خواهد شد. این ویژه برنامه شب‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن خواهد شد.

شبکه نسیم
«نسیمی‌شو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی اولین برنامه زنده شبکه نسیم از آغاز به کار این شبکه محسوب می‌شود و برنامه جدیدی است که از شب یلدا خودش را به آنتن شبکه نسیم می‌رساند. «نسیمی‌شو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن  می آید و با دعوت از عوامل برنامه ها به آنها بپردازد. به فراخور عوامل دعوت شده بخش های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می شود، در بخش «پشت صحنه» اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها می‌پردازد، همچنین دربخش «آدم‌های اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با سلبریتی‌های خارجی به روش هوش مصنوعی گفتگو می‌کنند. در بخش «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می‌روند که با هم کدورت دارند و آشتی آنها صورت بگیرد. در بخش «استند آپ کمدی»، « هانا ستوهی» و «محمد حسین توسلی» افراد برگزیده خنداننده شو حضور دارند. «نسیمی‌شو» قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته  با شعار «حتی به یه لبخند» در 50 دقیقه ساعت 19:30 روی آنتن شبکه نسیم باشد. همچنین ویژه برنامه «بگو بخند» که با تغییراتی افتتاحیه خودش را در شب چله خواهد داشت و همچنین «خوش نمک» با یک شکل جدیدی در طولانی‌ترین شب سال به آنتن خواهد رسید.

شبکه آی فیلم
«ترنج و انار»، ویژه برنامه شب چله شبکه آی فیلم که با محوریت زبان و ادب فارسی و آداب و رسوم کهن ایران تولید می‌شود، با اجرای مجریان ایرانی، افغانستانی و تاجیکستانی (امیر الهامی مجری ایرانی، نادیا پروانی مجرى افغانستانی و قندیل حکیم مجری تاجیکستانی) همراه است. در این برنامه خوانندگانی از ایران، تاجیکستان و افغانستان نیز حضور دارند و شاهنامه ‎خوانی، نمایش رو حوضی و سیاه بازی از جمله آیتم‌های آن است که برخی از آنها در تاجیکستان ضبط شده است. اجرای استندآپ کمدی توسط استعدادهایی که با «ترنج و انار» معرفی می‌شوند، از دیگر بخش‌های برنامه است. ویژه برنامه شب چله «ترنج و انار» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک 30 آذر ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

شبکه نمایش سیما
در شب چله شبکه نمایش این فیلم‌های سینمایی را برای پخش در نظر گرفته است؛
فیلم «بلندترین شب سال» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی اکبر کریمی‌پنجشنبه 30 آذر ساعت 13 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
فیلم سینمایی «تیم امنیت» محصول سال 2003 کشور آمریکا به کارگردانی دنیس دوگن پنجشنبه 30 آذر ساعت 19 پخش می‌شود.
«جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل‌والد»، نام دومین سری فیلم از پنج‌گانه سینمایی و اقتباسی جانوران شگفت‌انگیز به کارگردانی دیوید ییتس پنجشنبه 30 آذر ساعت 21 روی آنتن می‌رود.
فیلم سینمایی «مردان سیاه پوش: بین المللی» به کارگردانی اف گری گری محصول ۲۰۱۹ است که پنجشنبه 30 آذر ساعت۲۳ نمایش داده می‌شود.
همچنین فیلم سینمایی «تسخیرناپذیران» به کارگردانی برایان دی‌پالما جمعه 1 دی ساعت 1 بامداد روی آنتن می‌رود.

شبکه جهانی جام جم
بلندترین شب سال در پایان فصل خزان، با پندهای ماندگار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها زیر کرسی‌های گرم و اشعار حافظ و تنقلات شیرین و آن لبخندهای پر از امید و زندگی، رنگ و بویی فراموش نشدنی و رویایی دارد.
به میمنت این همه تجربه گرانقیمت، شبکه جام جم از مخاطبین خود دعوت کرده ویدیوهایی کوتاه، از سخنان بزرگ ترها و یا گفتگوی کودکان و نوجوانان با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، برای پخش در ویژه برنامه چله شبکه ارسال کنند. شیرین ترین خاطره پدربزرگ، مادربزرگ از نوه؛ ماجرای آخرین باری که از ته دل خنده‌اید؛ خاطره بهترین سفری که به یکی از مناطق ایران رفته‌اید؛ بهترین هدیه‌ای که در زندگی از خدا گرفته‌اید؛ یک خاطره جالب و جذاب از معلم، پلیس یا پرستار و بهترین و جذاب ترین قصه‌ای که شنیده‌اید؛ از موضوعات مطرح شده در این پویش است. علاقمندان می توانند آثار خود را تا 5 دی ماه برای شبکه جام جم به نشانی‌های شماره شبکه‌های اجتماعی 9108993934 98، ایمیل امور مخاطبان mokhatab@jjtvn.ir و instagram.com/jjtvnirib  ارسال کنند.

رادیو نمایش
محسن سوهانی، مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در خصوص برنامه‌های شب چله شبکه نسیم گفت: طاهر شو ویژه برنامه اصلی ما در شب چله خواهد بود که با اجرای هنرمند محبوب و طناز هنرهای نمایشی کشور، میرطاهر مظلومی در دورهمی شب چله با حضور جمعی از چهره‌های محبوب به روی آنتن خواهد رفت و لحظات جذاب و صمیمانه‌ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان رقم خواهد زد. مدیر رادیو نمایش تأکید کرد: طاهرشو یک ویژه برنامه نوظهور با محوریت هنرمندی محبوب و طنزپرداز خواهد بود که قرار است در مناسبت‌های مختلف روی آنتن رادیو نمایش تداوم پیدا کند و حال خوب را به مردم هدیه کند. به نظرم این برنامه که در رادیو متولد شده، قابلیت هم افزایی با سیما را نیز دارد. مدیر رادیو نمایش ادامه داد: آواز ارگ نیز برنامه دیگری است که برای نخستین بار در قالب اولین کنسرت - نمایش رادیویی با هنرنمایی قربان نجفی بازیگر و خواننده نام آشنای کشورمان  از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.
کنسرت - نمایش آواز ارگ، سی ام آذرماه ساعت 21:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 11:00 اول دی ماه تکرار آن است،همچنین «طاهر شو» که ویژه برنامه اصلی شب یلدا است، سی ام آذرماه ساعت 22:30 از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.
https://siasatrooz.ir/vdceev8zwjh8w7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی