پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
کد مطلب : 128058
جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

اعدام مردان مقابل چشم زنان و کودکان

اعدام مردان مقابل چشم زنان و کودکان
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از خارج کردن اهالی یک ساختمان مسکونی در منطقه الرمال در غزه، همه مردان را جلوی چشم زنان و کودکان، تیرباران کردند.
بنابر این گزارش، گفته می شود شماری از زنان هم در این جنایت فجیع، تیرباران شده اند.خبرنگار العالم همچنین گزارش داد، قطع بودن اینترنت مانع از اطلاع رسانی درباره این جنایات به جهانیان شده است. وی تصریح کرد که وزارت بهداشت فلسطین به محض فراهم شدن امکانات، درباره آمار هولناک کسانی که در این شب به شهادت رسیده اند، اطلاع رسانی خواهد کرد.این گزارش می افزاید: روند ارتکاب جنایات از سوی رژیم صهیونیستی روز به روز سرعت بیشتری می گیرد و این رژیم با توجه به نبود هیچ مانع بین المللی همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.
برخی خانواده ها به طور کامل از بین رفته اند نظیر اتفاقی که دیروز برای خانواده سالم رخ داد و این خانواده در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به ساختمانی با ۱۰۰ سکنه به طور کامل از بین رفت.‌ نظامیان رژیم صهیونیستی هر شهروندی را که دستگیر می کنند از او درباره علت حضورش در شمال غزه بازجویی می کنند سپس او را یا می کشند یا کتک می زنند و یا زندانی می کنند.
در این میان یک رسانه صهیونیستی از واحد تبلیغات ارتش رژیم اسراییل به خاطر انتشار اخبار دروغ درباره پیروزی در جنگ غزه انتقاد کرد.روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی درباره خیال‌پردازی های واحد تبلیغات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیروزی بر مقاومت فلسطین در غزه نوشت: اسرائیلی‌ها به دروغ‌های سخنگوی ارتش نیاز دارند تا همچنان باور کنند که در حال پیروزی هستند.این رسانه صهیونیستی افزود: کار سخنگوی ارتش (رژیم صهیونیستی) این است که فضولات را معطر کرده و به عنوان یک خوراکی لذیذ بفروشد. خبر دیگر آنکه بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمایت‌های تمام‌عیار از اقدامات نظامی اسرائیل در غزه اعلام کرد به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت تل‌آویو است.رئیس صلیب سرخ جهانی، جنگ غزه را به مثابه یک شکست اخلاقی برای جامعه بین‌المللی ارزیابی کرد.رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی به تازگی در موضع‌گیری گفته است که جنگ غزه، یک شکست اخلاقی برای جامعه بین‌المللی است.به گزارش «میدل ایست مانیتور» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی، همچنین خواستار برقراری آتش‌بس فوری در قالب جنگ مذکور و متوقف شدن درگیری‌ها شده است.شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی،  در ویدئویی جدید، پیام ۲ اسیر اسرائیلی خطاب به رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. وزرای خارجه روسیه و مصر، در حاشیه نشست مجمع همکاری‌های روسیه و کشورهای عربی با یکدیگر درباره غزه رایزنی کردند.«سرگئی لاوروف» و «سامح شکری» وزرای خارجه روسیه و مصر، در حاشیه ششمین نشست مجمع همکاری‌های روسیه و کشورهای عربی با یکدیگر دیدار کردند.
یک روزنامه صهیونیستی از آمار بالای جراحات سربازان رژیم صهیونیستی در جنگ این رژیم با حماس خبر داده و وضعیت سلامت جسمانی این سربازان را نگران‌کننده توصیف کرده است. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت روز گذشته در جریان گزارشی فاش کرده که شمار زیادی از سربازان ارتش رژیم اشغالگر قدس که در جریان نبردهای جنگ غزه آسیب دیده‌اند، عمدتا با جراحت‌هایی مواجه هستند که توان باروری آن‌ها را تهدید می‌کند.
سخنگوی یونیسف نسبت به وخامت اوضاع ساکنان نوار غزه و قربانی شدن کودکان بیشتر در این باریکه بر اثر گسترش بیماری های مختلف هشدار داد. «جیمز الدر» سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل «یونیسف» در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نوار غزه خطرناک ترین مکان در سراسر کره زمین برای کودکان است.وی در ادامه افزود: قربانی شدن این تعداد بالا از کودکان فلسطینی در حملات اسراییل علیه نوار غزه بیانگر وجود یک سیاست خاص برای هدف قرار دادن کودکان است.
دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس با دستورکار رایزنی درباره توافق آتش‌بس در غزه و انتقال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین راهی مصر شد.مقامات و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که تل‌آویو آماده یک توافق آتش‌بس دیگر با حماس است و برای موفقیت میانجی‌گری‌های قطر به مسئولان آمریکایی، فشار می‌آورد.منابع رسانه‌ای از منفجر کردن ۵۶ ساختمان مسکونی در محله الشجاعیه غزه به دست رژیم صهیونیستی در جهت عقده‌گشایی علیه مقاومت به دلیل ضربات دردناک به آن در این منطقه خبر دادند.شبکه الجزیره اعلام کرد که پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از منطقه «الثلاثینی» در شهر غزه پیکر ۷۰ شهید از زیر آوار خارج شد.از سوی دیگر خبرگزاری شهاب از حملات شدید رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان «الکویتی» در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.خبرگزاری شهاب اعلام کرد که حمله هوایی به اطراف بیمارستان الکویتی منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی شده است.
https://siasatrooz.ir/vdcbswb8wrhb5gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی