جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : 129241
نابودی مگس‌های اسرائیل

ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
پیش بینی می‌شد که رژیم صهیونیستی بخواهد اندکی از حیثیت از دست رفته خود را باز یابد و پس از عملیات «وعده صادق» اقدامی انجام دهد.
روز جمعه برخی اخبار از حمله اسرائیل به ایران منتشر شد و رسانه‌های صهیونیستی و برخی رسانه‌های وابسته به آن از حملات سنگین این رژیم به ایران خاصه اصفهان منتشر کردند و حتی تصاویری را هم در رسانه‌های خود به نمایش گذاشتند.
صدای انفجار به‌کار افتادن سامانه‌های پدافندی منطقه بود که با شلیک به سوی اجسامی که با تشخیص رادارهای پیشرفته شناسایی شده بود هدف قرار گرفت و پودر شد.
چند ریزپرنده در آسمان اصفهان دیده شده بود که بی‌درنگ و با واکنش سریع پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه، نابود شد.
اسرائیلی‌ها ابتدا سعی کردند آن را بزرگنمایی کرده و یک عملیات موفق در پاسخ به عملیات «وعده صادق» جا بیندازند اما پس از چندی دست قوم دروغگو رو شد و همه چیز نمایان گشت. برخی عوامل سرسپرده و داخلی رژیم صهیونیستی با به پرواز در آوردن چند ریزپرنده که به مگس بیشتر شبیه است، دست به این کار زدند.
عملیات وعده صادق با چند صد فروند پهپاد و موشک انجام شد و اهدافی که از این عملیات انتظار می‌رفت به دست آمد،‌ هیمنه پوشالی این رژیم که سال‌ها با آن مردم و دولت‌های منطقه را به وحشت انداخته بود فرو ریخت و پرده از بی‌خاصیتی سامانه‌های پدافندی این رژیم برداشت.
اقدامی که رژیم صهیونیستی در اصفهان انجام داد، مصداق این شعر از حافظ است که «ای مگس عرصه سیمرع نه جولانگه توست    عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری»
ریزپرنده‌های رژیم صهیونیستی همچون مگس نابود شدند و اگر از سوی این رژیم موشک یا هواپیمای جنگنده هم در عملیات حضور داشته باشد،‌ سامانه‌های پدافندی نیروهای مسلح ایران اسلامی همان بلایی را بر سرشان خواهد آورد که بر سر ریزپرنده‌ها آمد.
هرچند این رژیم با اقدامی که در اصفهان انجام داد اهدافی را پیگیری می‌کرد، مهمترین آن محک سامانه‌های پدافندی نیروهای مسلح کشورمان بود که البته واکنش سریع و قاطع آنها نشان داد که از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.
اقدامی که در اصفهان انجام شد،‌ علاوه بر محک زدن سامانه‌های پدافندی ایران، در پی بازآفرینی وجهه از دست رفته اسرائیل بود که البته چنین نشد و تأثیر معکوس گذاشت، چرا که واکنش به ریزپرنده‌ها به نابودی آنها انجامید و از درون رژیم شاهد انتقادات زیادی به این اقدام هستیم. مردم ایران به ویژه اصفهان هم در آرامش کامل به سر می‌برند و بابت این اتفاق نگرانی وجود ندارد که در این زمینه هم رژیم صهیونیستی شکست سنگینی را متحمل شد. در همین زمینه و پس از هدف قرار دادن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران به این اقدام واکنش نشان دادند.

پدافند هوایی اصفهان  به شئ مشکوک تیراندازی کرد
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح جمعه در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضدهوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری نیز با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شی‌ء پرنده از سوی پدافند هوایی کشور در استان اصفهان، عنوان کرد: امروز آسمان این مرز و بوم توسط قرارگاه پدافند خاتم الانبیا حفاظت می‌شود و اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه بامداد دیروز در آسمان کشور عرض اندام کند، از آماج پدافند قدرت ما بی‌نصیب نخواهد بود.

هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.
https://siasatrooz.ir/vdcgty9qqak9xx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی