جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : 130340

تدارک وسیع برای انتقام

ایران بی‌گدار به آب نمی‌زند، برنامه ریزی می‌کند، دقیق و تأثیر گذار، آنقدر جرأت و جسارت دارد که وارد بازی ترور و تروریسم نشود. ترور کار آنهایی است که توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارند و برای ضربه زدن به ترور متوسل می شوند که هیچ ارزش نظامی ندارد.
ترور شهید هنیه در تهران شاید برای اسرائیلی‌ها ارزشمند باشد، چرا که این شخصیت مبارز فلسطینی را ترور کرده‌اند در حالی که ترور اکنون با وجود ابزار و تجهیزات پیشرفته‌‌ای که برای این منظور ساخته شده کار ساده‌ای است.
طرف مقابل اگر توانایی رو در رویی و نبرد تن به تن دارد وارد میدان شود، اسرائیل حتی از لحظه انتقام ایران آنقدر ترس و وحشت دارد که بسیاری از مردم این رژیم، اسرائیل را ترک کرده‌اند و سران آن در انتظار لحظه خونخواهی هستند تا به سوراخ بخزند و از گزند حملات ایران اسلامی در امان باشند.
حتی انتظار دارند که در صورت واکنش ایران و حملات انتقامی، آمریکا و دیگر حامیانش ورود کنند تا از این رژیم جنایتکار دفاع کنند و چه بی‌کفایت و بی‌لیاقت هستند کشورها و رژیم‌هایی که از اسرائیل حمایت می‌کنند و خود و مردم کشورهایشان را هزینه این رژیم می‌کنند.اسرائیل حتی توان دفاع از خود به تنهایی را ندارد.
ایران اسلامی توانایی و توانمندی آن را دارد تا در نبرد رو در رو، اسرائیل را نابود کند با وجودی که این رژیم دارای تسلیحات پیشرفته و حتی هسته‌ای است، اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن حد از توانمندی نظامی دست یافته‌اند که دشمن نیز به آن اعتراف دارد و می‌داند که رو در رویی با ایران شوخی بردار نیست. انتظاری که اسرائیلی‌ها می کشند، انتظاری مرگبار و کشنده است،‌ بسیاری ساکنان اسرائیل جعلی و موقتی از ترس انتقام ایران دست به فرار زده‌اند و آنهایی که مانده‌‌اند از وحشت انتقام خواب راحت ندارند.
این وضعیتی که اکنون در اسرائیل جعلی حاکم است بخشی از مرحله انتقام سخت ایران از رژیم صهیونیستی است و سرانجام انتظار به سر خواهد آمد و طعم سخت و تلخ انتقام به حلق صهیونیست‌ها فرو خواهد رفت.
تدارکات لازم انجام شده، رزمایش بزرگی در کمترین زمان ممکن برگزار شد، الحاق هزاران فروند تسلیحات و موشک‌های کروز به نیروی دریایی سپاه و اخباری که از ارسال سامانه‌های پدافند موشکی اس 400 از روسیه به ایران منتشر شده همه نشان از آن دارد که عملیات انتقام انجام خواهد شد.
تماس‌ها و تلاش‌هایی که از سوی سران برخی کشورها که برخی از آنها حامیان رژیم جعلی اسرائیل هستند برای منصرف کردن ایران از انتقام، مرحله‌ دیگری از بروز وحشت در میان صهیونیست‌ها است.
اینبار با دفعات قبلی تفاوت خواهد داشت، مهمان عزیزی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است که حتی در ابتدا جرأت و جسارت به گردن گرفتن آن را هم نداشت و از کرده خود طفره می‌رفت، اما همه شواهد و قرائن، اسناد و مدارک و سپس اعتراف صهیونیست‌ها اقدام به ترور از سوی اسرائیل را ثابت کرد. حتی پادرمیانی‌ها و میانجی‌گری‌های فرانسه، انگلیس، ایتالیا، اردن و ... خود اثبات می کند که اسرائیل مقصر است اما آنها از ایران می‌خواهند که خویشتندار باشد!
ایران در خونخواهی تردید و شک ندارد،‌ می‌داند اگر کوتاه بیاید و به توصیه‌ها و درخواست‌های میانجیگران عمل کند، اشتباه بزرگ استراتژیک مرتکب شده است.
دشمن همچون مار عمل می‌کند، سر این مار باید قطع شود، این اتفاق برای همه جهان مفید است، جهان از شر شرارت‌های رژیم جعلی و موقت اسرائیل رهایی خواهد یافت.
تنها مسلمانان نیستند که از سوی رژیم صهیونیستی تحت ظلم و جنایت قرار دارند، بلکه مردم کشورهایی که سران آنها حامی اسرائیل هستند، هزینه حمایت از این رژیم از جیب آنها پرداخت می‌شود، سران آمریکا،‌ انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر رژیم‌های حامی، شریک جنایات اسرائیل هستند و مردم این کشورها هم سهیم‌ا‌ند چرا که در طول سال‌های طولانی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها سکوت کردند، هر چند اکنون شاهد خیزش‌های مردمی در آمریکا و اروپا هستیم اما کافی نیست. انتظار می‌رود مردم آمریکا و کشورهای اروپایی فشارهای بیشتری را بر حاکمان خود وارد کنند تا شاهد نابودی هر چه زودتر و سریع‌تر اسرائیل جعلی باشیم.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdci5uazut1app2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی