سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : 130625
همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

نمایشگاه «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود

نخستین نمایشگاه پاییزی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با عنوان «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
نمایشگاه «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حامد خیاط مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگسرای اشراق از برپایی نمایشگاه پاییزی «بوی ماه مهر» از ۲۰ تا ۳۱ شهریوماه در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به فصل پاییز، شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف عرضه مستقیم نوشت‌افزار و مایحتاج شهروندان در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود.
خیاط عرضه بی‌واسطه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان را از اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد و افزود: در این نمایشگاه قصد داریم با حذف واسطه‌ها، محصولات و نیازهای شهروندان با حداقل قیمت به ‌طور مستقیم از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسد.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ ادامه داد: تلاش کرده‌ایم در این نمایشگاه هر آن چیزی که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی به آن نیاز دارند ارائه کنیم. نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی از مهم‌ترین محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
رییس فرهنگسرای اشراق همچنین به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگونی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای نمایش کودک، موسیقی اقوام ایرانی، رادیو اشراق و برنامه‌های شاد و متنوع دیگر اشاره کرد.
وی افزود: شهروندان همچنین می‌توانند با فضای «اردوبازی» و «کمپ شبانه» فرهنگسرای اشراق نیز آشنا شوند و ضمن آگاهی از شیوه برگزاری این برنامه‌ها نسبت به حضور در این برنامه‌ها اقدام کنند.
خیاط در پایان گفت: نمایشگاه «بوی ماه مهر» برای نخستین بار و در فضایی به وسعت دو هزار متر برپا شده است و از ۲۰ تا ۳۱ شهریوماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای اشراق واقع در تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب متروی فرهنگسرا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ و ۷۷۳۲۳۷۷۷ تماس بگیرند.
https://siasatrooz.ir/vdcew78znjh8xpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی