چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : 130642
در پی بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور رخ داد:

ارسال نشریات برای ۲۰۰ کتابخانه مشارکتی زندان‌ها

پیرو بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از چند کتابخانه مشارکتی زندان‌ها، ۹ عنوان نشریه از ابتدای سال جاری برای ۲۰۰ کتابخانه زندان ارسال می‌شود.
ارسال نشریات برای ۲۰۰ کتابخانه مشارکتی زندان‌ها
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پیرو بازدید مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه مسئولین سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از چند ندامتگاه و کتابخانه مشارکتی مستقر در آن، ۹ عنوان نشریه از ابتدای سال جاری برای ۲۰۰ کتابخانه زندان خریداری و ارسال می‌شود.

بر این اساس با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرید نشریات برای کتابخانه‌های عمومی، از ابتدای سال جاری ۹ عنوان نشریه شامل دانشمند، اشراق، نیک و نو، خوش‌خوراک، کودک سالم، ماشین، همشهری آیه، داستان و سرزمین من برای ۲۰۰ کتابخانه مشاکتی مستقر در زندان‌ها خریداری و ارسال می‌شود.
گفتنی است، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آذرماه سال گذشته از زندان بزرگ تهران و دی ماه همان سال از زندان زنان استان تهران و کتابخانه مشارکتی آن بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولین و مددجویان از تدوین بسته‌ای از اقدامات برای کتابخانه‌های مشارکتی زندان‌ها خبر داده بود.
https://siasatrooz.ir/vdcdoz0fxyt0s96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی