?>?> آقایان نماینده! وکیل المله بمانید | سیاست روز
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
کد مطلب : 129643

آقایان نماینده! وکیل المله بمانید

صبح دیروز با پیام رهبر معظم انقلاب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد.
طبق سنوات گذشته متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای قرائت شد. در نگاه کلی به مفهوم پیام مذکور تفاوت اساسی در پیام دیروز دریافت می‌شود. تفاوتی محسوس و آشکار از مطالبه گری ایشان با کلید واژه‌های «خدا، انقلاب اسلامی و مردم»!
پیام رهبر انقلاب در حقیقت بیان خواسته‌های مردم و آرزوهای مغفول مانده برای بازگشایی معابری سخت در مسیر زندگی مردم است.
خواسته‌هایی به حق از بطن جامعه که در پیام رهبر انقلاب اسلامی متبلور شده است. توصیه‌هایی اساسی و کلیدی بر اینکه این نمایندگان فقط و فقط به کار برای رضایت خدا و مردم بیندیشند و از مناقشات و اقدامات انفعالی پرهیز کنند.
در پیام، از نمایندگان خواسته شده که بجای گرفتار شدن در امور ظاهری و بی پایه و اموری که وقت نماینده و مجلس را به هدر می‌دهد، به کار و کار بیندیشند.
حضرت آقا فرمودند،سوگند شما یک سوگند تشریفاتی نیست و از افراط و تفریط در امور و تحمیل طرح‌ها و موارد بیهوده حذر کنید.
مطالبات مستتر در این پیام به نظر باید در زمره اسناد تاریخی قرار بگیرد و حتی برای مجالس بعدی هم تازگی و کاربرد دارد و لذا از آنجا که عنوان نماینده و صندلی سبز مجلس در حقیقت یک عناوین فریبنده و اغفال کننده است و نمایندگانی در ادوار مختلف به اشتباه و فساد آلوده شدند، لذا نمایندگان مردم باید در مسیر چهار ساله‌ای که پیش رو دارند وکیل مردم باشند و در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرند و وکیل الدوله نشوند و به مسیر مال اندوزی و اشرافیگری نیفتند.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcc0oqs12bqie8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی