سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
کد مطلب : 130768

آقای رئیس جمهور کمی هم قرآن بخوانید البته با تأمل

از روزی که جناب پزشکیان وارد عرصه انتخابات شد تا به امروز که چند ماهی است سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست گرفته است دائما در اتمفسر حاشیه سازی خودشان و همراهان‌شان زیست می‌کند و بجای رسیدگی به مسائل مهم کشور و ایجاد آرامش برای مردم این سرزمین که وظیفه ذاتی ایشان و کابینه همراهشان است دائما روی اعصاب مردم رژه می‌رود و روزی نیست که اخبار مسرت بخش! شما بخوانید فاجعه بار ایشان تن و بدن مردم را نلرزاند، هنوز نیامده نان مردم را آجر کردند و اکنون به دنبال انفجار باک ماشین مردم با زمزمه‌های افزایش نجومی بنزین آن هم مستند به حرف پوچ و غیر کارشناسی و صرفا ناظر بر منافع رانت خواران فاسد هستند از سینه چاک دادن برای برجام و FATF هم که دیگر نگوییم که انگار معاهده ناموسی آنها است و عهد کردند تا کشور و مردم را به گروگان چنین طرح های استثماری و استعماری درنیاورند از پای ننشینند!
بگذریم، چند روزی است که ایشان و هیئت همراه آن هم با آن تعداد نفرات (۱۸۴نفر) که در نوع خود بی‌نظیر است! راهی سازمان ملل و سفر نیویورک شدند تا در اجلاس سالانه به عنوان نماینده کشورمان در قامت رئیس جمهور پیام انقلاب و مردم را به گوش جهانیان برسانند که باز هم با حاشیه‌هایی همراه بود، هنوز قلبمان از ابراز برادری ایشان با جنایتکاران آمریکایی که در نشست رسانه‌ای فرمودند در آتش است که سخنان جدید ایشان آن را شعله‌ورتر و توجیه همراهان، بدتر از بدتر نمود، در نشست ایشان با رسانه های آمریکایی چنان از موضع ضعف صحبت نمودند که قلب و جان هر بیننده و شنونده آزاده و غیرتمندی را به درد آورد، اولا که گفتند اگر اسرائیل سلاح زمین بگذارد ما نیز سلاح زمین می‌گذاریم و بعد فرمودند که هر کس بکشد تروریست است فرقی ندارد ایرانی باشد، اسرائیلی باشد و... و در آخر هم گفتند به حضرت عباس ما هم آدمیم!؟
بماند که آقای عراقچی در صدد ماله کشی برآمد اما رسانه‌های آمریکا نشان دادند که برای مشتاقان خود نیز ارزشی قائل نیستند و دم خروس را بیرون فرستادند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
آقای پزشکیان شما نماینده ملتی هستید که طی سال‌های پس از انقلاب و به خصوص ایام دفاع مقدس که هم اکنون در هفته مبارک آن بسر می‌بریم، بینی مستکبرین را به خاک مالیدند، آنوقت با التماس می‌خواهید که شما را آدم حساب کنند؟! آنها آدم نیستند.
این ادبیات رئیس جمهور چنین ملت رشیدی است؟ ملتی که امام بزرگوارش تمام ابهت آمریکا را به بازی گرفت و در هم شکست و عبارت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را بیان کرد. مبارزه ما با آمریکا و اسرائیل مگر بر سر سیاست و اقتصاد و اینجور امور است که اگر او سلاح زمین بگذارد ما نیز بگذاریم؟!
مگر حضرت روح الله نفرمودند ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الّا الله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. آقای رئیس جمهور مگر قرآن نخوانده‌اید آنجا که خداوند متعال در جای جای کتابش دوست گرفتن از کفار خصوصا یهود را تحذیر فرموده است؟! و مگر نفرمود از راه یهود و نصارا پیروی نکنید که آنان تا شما را به تبعیت از خود وادار نکنند راضی نمی‌شوند و باز مگر نفرمود که دشمن‌ترین دشمنان شما یهود است و مگر نفرمود با آنان نبرد کنید تا رفع کامل فتنه آنان، پس چگونه است که نه سخنان امام را بیاد می‌آورید و نه کلام وحی را تورق می‌کنید؟!
آقای پزشکیان وزیر خارجه شما دائما از کلید واژه تله جنگ استفاده می‌کند و به دشمن مستقیما این پیغام را می‌رساند که شما هر چقدر جنایت کنید از این سو نسبت به شما هیچ اقدامی نخواهد شد، شما که نه معارف قرآن را سر لوحه کارتان قرار می دهید و نه فرمایشات معصومین علیهم السلام را و حتی بارها به اعتراف خود گفته‌اید سیاست نمی‌دانید چرا این همه پافشاری کردید تا رئیس جمهور این کشور شوید، کشوری که هر چه عزت دارد در پیروی از کلام خدا و فرمایشات معصومین (ع) و امامین انقلاب است. تا دیر نشده از این مسیر اشتباه و همراهان اشتباهی که در جهت عکس کلام حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت می‌کنند باز گردید.
 
مجتبی لواشانی
https://siasatrooz.ir/vdccexqs42bq1m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی