شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : 129738
جنایت جدید صهیونیست‌ها صدها شهید و زخمی برجای گذاشت

اردوگاه النصیرات در خون

اردوگاه النصیرات در خون
همزمان با قرارگرفتن نام رژیم صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل به جرم کودک کشی، طی حملات شدید دیروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق مرکز نوار غزه 210 تن شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در دویست و چهل و ششمین روز از تجاوزات مستمر خود علیه غزه، حملات شدیدی را به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگری از مرکز نوار غزه انجام داد.پهپادهای صهیونیست‌ها در آسمان اردوگاه النصیرات پرواز کردند و هر کسی را که در جاده‌های اردوگاه حرکت می‌کرد، هدف قرار می‌دادند.در حملات شدید و بی‌سابقه اشغالگران که اردوگاه النصیرات و مناطق شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، 210 تن شهید و  ده‌ها تن نیز زخمی شدند.در پی این حملات صدها فلسطینی از مناطق مختلف اردوگاه النصیرات به سمت شهر دیرالبلح حرکت کردند.خبرنگار آناتولی نیز گزارش داد که توپخانه و هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت آمیز و شدیدی را به مناطقی در شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی و همچنین مناطق جداگانه در مرکز، غرب و شرق اردوگاه النصیرات انجام دادند.
وی تصریح کرد: بر اثر بمباران بی‌سابقه هوایی و توپخانه‌ای این مناطق، ستون‌های دود سیاه از تمام نقاط مرکزی نوار غزه برخاسته است.ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.در این راستا تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: کشتارهای روزانه خونین به ویژه کشتار ز در اردوگاه النصیرات ادامه جنگ نسل‌کشی است. ما دولت آمریکا را مسوول این جنایت‌ها می‌دانیم.عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت قرار گرفتن اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل، سران تل آویو را دیوانه کرده است.
خبر دیگر از جنایت صهیونیست‌ها آنکه یک گور جمعی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه کشف شد.رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به گسترش فاجعه در جبهه جنوب و شمال تل‌آویو تصریح کردند که بحران کمبود نیرو در ارتش باعث شده، تبلیغات برای جذب نیرو در واتس‌آپ در دستور کار ارتش قرار بگیرد. خبر دیگر آنکه در حالی که عملیات‌های مقاومت عراق علیه دشمن صهیونیستی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین همچنان ادامه دارد، شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء عراق در سخنانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی عراق به موضع خود در حمایت از مردم فلسطین و آرمان آنها پایبند است.گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن یک فروند بالگرد ارتش رژیم اسرائیل در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. همچنین فیدان وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه قتل عام کنندگان در غزه حساب پس خواهند داد، گفت: غزه به امید احتیاج دارد. ما به قوی‌ترین شکل ممکن اعلام می‌کنیم که از فلسطین حمایت می‌کنیم.
خبر دیگر آنکه پلیس سوئد ۲۰ فعال حامی فلسطین را که وارد ساختمان دانشگاه «موسسه سلطنتی فناوری» (KTH) در استکهلم شده بودند، بازداشت کرد.اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که این جنبش با توافقی که امنیت ملت فلسطین را تامین نکند، موافقت نخواهد کرد.جنبش انصارالله یمن جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را محکوم و این رژیم را یک باند جنایتکار بی توجه به حقوق بشر توصیف کرد.هزاران تن از حامیان فلسطین در تداوم اعتراضات ۸ ماه گذشته به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، در پایتخت انگلیس تظاهرات کرده و خواستار توقف فوری جنگ در نوار غزه شدند.
تارنمای شبکه سی‌ان‌ان خبر داد که گروهی از مقام‌های آمریکایی که به‌دلیل سیاست‌های خاورمیانه‌ای دولت بایدن استعفا داده‌اند، برای حمایت از مخالفت‌های جاری و تغییر سیاست‌های دولت، با هم متحد می‌شوند. ارتش رژیم صهیونیستی دیروز  در جنایت جدید خود اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرد. خبر دیگر آنکه سازمان همکاری اسلامی از قرار گرفتن نام رژیم صهیونیستی در فهرست سیاه سازمان ملل به دلیل نقض حقوق کودکان استقبال کرد.فتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه جمعه شب اعلام کرد که از آغاز جنگ تاکنون ۱۵ هزار و ۵۱۷ کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.در این بیانیه آمده است که ۳ هزار و ۵۰۰ کودک دیگر نیز در غزه به سبب سوء تغذیه و کمبود مواد غذایی به خاطر جنگ در خطر فوت شدن قرار دارند.
https://siasatrooz.ir/vdchxwnz623niqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی