سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : 129841

«داریوش» نبض شبکه نمایش خانگی را در دست می‌گیرد؟

«داریوش» نبض شبکه نمایش خانگی را در دست می‌گیرد؟
با پایان سریال افعی تهران، ساخته سامان مقدم که از قضا به شدت مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته بود، فیلمنت سورپرایز جدیدی برای مخاطبانش رو کرد و بلافاصله بعد از پایان سریال «افعی تهران»، از پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر رونمایی کرد تا مخاطبان با توجه به سابقه و رزومه هادی حجازی فر در کارگردانی از همین حالا منتظر تماشای یک اثر قدرتمند به جای «افعی تهران» باشند.
جمعه 25 خرداد ماه سال جاری از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد. با نگاهی اجمالی به این تیزر به راحتی می شود برداشت کرد که هادی حجازی فر در این سریال به کارگردانی خودش، نقش داریوش را برای خود نگه داشته و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک هم دیگر بازیگران آن هستند.
نوید محمودی، تهیه ‌کننده و کارگردان خوشنامِ سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، در کنار هادی حجازی فر تهیه‌ کنندگی سریال «داریوش» را به عهده گرفته است.
نوید محمودی پیش از این اکثراً با برادرش جمشید همکاری داشت و آخرین اثرش در قامت کارگردان فیلم «آخرین تولد» بود که هم اکنون در پلتفرم فیلم نت در سینمای آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
محمودی همچنین تهیه‌کنندگی سریال «پوست شیر» به کارگردانی برادرش جمشید محمودی را نیز برعهده داشت؛ سریالی موفق که هنوز هم در ذهن مخاطبانش جایگاهی ویژه دارد و بنا بر اخبار منتشر شده احتمال دارد این دو برادر اسپین آفی با محوریت زندگی محب مشکات تولید و برای پخش در فیلمنت آماده کنند.
با انتشار اولین تیزر سریال «داریوش» به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر، تا حدودی با حال ‌و هوای آن آشنا شدیم؛ سریالی که به تعبیر خیلی‌ از کاربران شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند حال‌ و هوایی نزدیک به سریال «پوست شیر» ساخته جمشید محمودی داشته باشد.
حضور بازیگرانی مثل ژیلا شاهی و مهرداد صدیقیان هم به یادآوری آن فضا دامن زده است و از همین الان بسیاری از مخاطبان با استناد به پوست شیر بی صبرانه منتظرند که هر چه زودتر سریال «داریوش» به پخش برسد.
سحر دولتشاهی بازیگر باتجربه‌ای که تا هفته پیش با درخشش در سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی در نقش تراپیست بیش از پیش در متن توجه مخاطبان قرار داشت، در این سریال با گریمی جدید به میدان آمده و آن طور که انتظار می رود یکی از بازیگران اصلی است. رامین راستاد نیز در دهه هشتاد به واسطه بازی خوبش در سریال «زیر تیغ» بسیار مورد توجه قرار گرفت اما پس از آن نتوانست آن موفقیت را تکرار کند. حالا با استناد به همین تیزر می‌شود فهمید قرار است مجددا شاهد بازی اثرگذاری از او باشیم.
محسن قصابیان، بازیگری که مخاطبان بیشتر او را با نقش اصلی فیلم «منصور» به یاد می‌آورند ، در «داریوش»، ظاهرا نقش مقابل هادی حجازی‌فر را بازی کرده است. اوایل تیزر او را با قمه‌ای در دست و سروصوتی خونی می‌بینیم که نشان از رویارویی او با کاراکتر اصلی یعنی «داریوش» می‌دهد. امیر نوروزی که طی دو سال اخیر نقش‌های متفاوتی در سریال‌های «روزی روزگاری مریخ» ، «قهوه ترک» ، «حیثیت گمشده»  بازی کرده بود در سریال «داریوش» هم حضور دارد. با توجه به شناختی که از توانایی‌های این بازیگر سراغ داریم باید منتظر یک بازی متفاوت دیگر از او باشیم. عباس جمشیدی‌فر هم یکی دیگر از بازیگران سریال «داریوش» است. او طی این سال‌ها توانسته توانایی‌های خود را ایفای نقش‌های جدی نیز به رخ بکشد و حالا سریال هادی حجازی‌فر فرصت دوباره‌ای را برایش مهیا ساخته است.
چیزی که در این تیزر بیش از متن سریال سر و صدا به پا کرده بود و مخاطبان در فضای مجازی از آن سخن می گویند، صدای خواننده مشهور پیش از انقلابی است که به مانند سریال پوست شیر باعث شده که نام سریال بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتد. عنوان سریال با اینکه از نام شخصیت اصلی گرفته شده است اما یادآور نام داریوش اقبالی هم هست. این شباهت نام، با موسیقی خاطره‌انگیز «یاور همیشه مؤمن» در انتهای تیزر تکمیل می‌شود. پیش از این، عنوان «پوست شیر» هم از یکی از آهنگ‌های ابی گرفته شده بود و پخش این آهنگ با استقبال زیادی مواجه شد.
هادی حجازی‌فر هشت سال پیش با بازی در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان به شهرت رسید و در این مدت توانست خودش را علاوه بر بازیگری در فیلمنامه ‌نویسی و کارگردانی هم ثابت کند. او در این مدت نقش‌های متفاوتی ایفا کرد و در بخش مهمی از آنها موفق شد امضای خوبی از خودش به جا بگذارد.
او بعد از تجربه موفقش در کارگردانی فیلم- سریال «موقعیت مهدی» با ساخت سریال «داریوش» پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشته است. با تماشای تیزر سریال و اسامی بازیگرانی که در آن حضور پیدا کرده‌اند می‌توانیم به جذابیت آن امیدوار باشیم. باید منتظر باشیم و ببینیم حجازی‌فر این‌بار قرار است چگونه غافلگیرمان کند و تا چه حد موفق می‌شود نبض شبکه نمایش خانگی را با «داریوش» در دست بگیرد. این سریال به‌زودی چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.
 
علی کلانتری
https://siasatrooz.ir/vdcc0oqss2bqi48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی