چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
کد مطلب : 130855
شب به یاد ماندنی

اکتبر سیاه اسرائیل

اکتبر سیاه اسرائیل
شب چهارشنبه یک شب خاطره انگیز در تاریخ مردم ایران بود، رژیمی که مدام ایران اسلامی را تهدید می‌کرد و نخست وزیر این رژیم نامشروع برای خود اراجیف ‌می‌بافید، زمان یکه موشک‌ها بر سرش آوار شد به پناهگاه گریخت تا از زگند موشک‌های ایرانی در امان باشد.
مردم مظلوم غزه و لبنان چند ماهی است زیر آماج حملات سنگین و جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به شهادت می‌رسندف مجروح می‌شوند و زندگی عادی ندارند.
آنها در این دنیا هیچ ژناهی و حامی‌ ندارند جز خدا و ایستادگی و مقاومت خود و نیروهای جان بر کف حزب الله و حماس، اما در ان سوی مرزهای سرزمین‌های اشغالی فلسطین به دست رژیم صهیونیستی کشوری وجود دارد که جرأت و جسارت آن را دارد تا به جنایتات رژیم پاسخ بدهد. مردمی که بی‌ژناه در گوشه‌ای از این دنیا زندگی می‌کنند، در شب حمله موشکی ایران، سر از پا نمی‌شناختند. همه مردم جهان واکنش‌های مردم غزه، فلسطین، عراق،‌یمن،‌ایران دیگر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را دیدند.
چه حس خوبی دارد زمانی که در شرایط ضعف قرار داری و نمی‌دانی چه کنی دستی از دور می‌رسد و ضربه‌ای به رژیمی می‌زند که تاکنون تنها ویرانگر و جنایتکار بوده و قدرتی برتر از خود را ندیده است.ایران دست برتر را دارد. این دست برتر در شب چهارشنبه به همه سلطه گران و قلدران عالم نشان داده شد تا بفهمند ایران اسلامی در دفاع از خود،‌ مظلومان و مسلمانان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.
200 فروند موشک بالستیک و هایپرسونیک ساخت ایران از نقاط مختلف کشور به سوی رژیم صهیونیستی شلیک شد و هیمنه این رژیم را فرو ریخت.
رسانه‌های وباسته و جیره خوار آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از این جرأت و جسارت ایران انگشا به دهان مانند چرا که تصور می‌کردند تهدیدات آنها کار ساز بوده و ایران دست به عملیات برای خونخواهی شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت، نمی‌زند.
نیروهای مسلح ایران در یک هماهنگی دقیق و با برنامه ریزی توانستند اهداف از پیش تعیین شده را با دقت بالا نابود کنند.
پایگاه‌های مهمی «حتساریم»، «نواتیم» و «رامون» پس از حمله موشکی ایران با اسیب‌های جدی از کار افتاد.
سران رژیم صهیونیستی از انتشار هر گونه اخبار، عکس و اطلاعات ضربات موشکی ایران از سوی شهروندان خود ممانعت کرده است.با این وجود اطلاعات به دست آمده نشان دهنده اصابت 90 درصد موشک‌ها به اهداف است.
سامانه‌های پدافند موشکی رژیم جعلی اسرائیل توان مقابله با موشک‌ها یایران را نداشت و برخورد 90 درصد از 200 فروند موشک به پایگاه‌های نظامی این رژیم یک پیروزی بزگ برای جبهه مقاومت است.
عملیات موشکی وعده صادق 2 با رمز یا رسول الله0ص) با فرمان سردار سلامی فرمانده کل سپاه در اتاق عملیات آغاز شد.در اتاق عملیات موشکی وعده صادق 2 سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و دیگر فرماندهان حضور داشتند و عملیات را فرماندهی می‌کردند.
فرمانده سپاه پاسداران در تماس تلفنی رئیس جمهور در اتاق عملیات هماهنگی دولت و نیروهای مسلح را نشان داد. فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به همه طرف‌‌های مقابل از رژیم صهیونیستی تا آمریکا هشدار جدی دادند که در صورت واکنش به عملیات موشکی ایران، پاسخ شدیدتر و قاطع‌تر از سوی ایران انجام خواهد شد.
صهیونیست‌هایی که با به شهادت رساندن شهید هینه و شهید سید حسن نصرالله به شادی و پایکوبی پرداختند، در شب عید خود به عزا نشستند، ایران یک اکتبر و عید سیاه را برای صهیونیست‌ها رقم زد.
https://siasatrooz.ir/vdcjiyeviuqetoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی